چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

کارگردان «نبات»:

استعدادسوزی آن هم در زمان اکران اصلا خوب نیست

پگاه ارضی در فیلم کوتاه عبور

سینماپرس: پگاه ارضی نسبت به اجحاف در حق فیلم اولی‌ها در زمان اکران فیلمشان اعتراض کرد.

به گزارش سینماپرس، پگاه ارضی کارگردان فیلم سینمایی «نبات» درباره وضعیت اکران‌ خارجی این فیلم به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اکران‌های خارجی ما در لبنان، آمریکا و کانادا خواهد بود؛ البته زمان بندی دقیق آن مشخص نیست ولی فکر می‌کنم از اواسط تابستان باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید فیلم اولی‌ها را بخصوص در زمان اکران فیلم هایشان رها کرد، اظهار داشت: از مسئولان امر تقاضا دارم به فیلم اولی‌ها توجه بیشتری نشان دهند؛ چون واقعاً زحماتشان ده برابر کارگردان‌هایی است که فیلم دوم و یا چند فیلم ساخته اند.

این کارگردان ادامه داد: با وجود اینکه از مسئول تا سینمادار همه می‌دانند برخی از زمان‌های سال وضعیت اکران خوبی ندارد، فیلم‌های فیلم اولی‌ها را در این برهه بد اکران قرار می‌دهند. این اصلاً منصفانه و درست نیست. به نظرم دلیل این موضوع باید مشخص شود؛ نباید فیلمساز را سوزاند و از گردونه سینما خارج کرد.

ارضی در پایان کرد: قطعاً رها کردن کارگردان فیلم اولی و استعدادسوزی آن هم در زمان اکران اصلا خوب نیست. البته این اعتراض من فقط به خاطر خودم نیست؛ بلکه برای فیلمسازانی است که در آینده قصد ساختن اولین فیلم بلند سینمایی خود را دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.