سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

پس از ۱۴ سال؛

انیمیشن سینمایی «پاچاماما» رونمایی شد

انیمیشن «پاچاماما»

سینماپرس: انیمیشن سینمایی «پاچاماما» که ساخت آن ۱۴ سال به طول انجامیده است، توسط غول اینترنتی نت‌فلیکس رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی،  انیمیشن سینمایی «پاچاماما» جمعه از سایت نت‌فلیکس به صورت جهانی پخش شد تا مخاطبین جهانی نظاره‌گر فیلمی جذاب باشند که ساخت آن ۱۴ سال به طول انجامید.

«خوان آنتین» نویسنده و کارگردان فیلم انیمیشن سینمایی «پاچاماما» ۱۴ سال صرف ساخت آن کرده است،  درباره ایده ساخت «پاچاماما» می‌گوید: یک روز وقتی در یک فستیوال در کوبا بودم تا فیلم اولم «مرکانوی مریخی» را ارائه کنم، به دریا خیره شدم و گستره‌ای در جلوی چشمم بود که مرا  غرق در تخیل کرد. کشتی‌هایی که ۵۰۰ سال پیش از اروپا و اسپانیا می‌آمدند. با خود گفتم وای من می‌توانم تصور کنم که چطور مردم این سو این کشتی‌ها و افرادی که در آن‌ها بوده‌اند را دیده‌اند که به ساحل می‌رسند و با خود فکر می‌کردند که اینها الهه هستند. شروع کردم به تخیل در مورد دیدگاهی که به ایده خوبی برای ساخت فیلم منتهی شد.

وی افزود: خوشحالم که به هرحال شرایط به شکلی رقم خورد که حالا که مردم بیشتر با مساله زمین و حفظ محیط زیست درگیر هستند و اهمیت حفظ آن بیش از پیش جلوه‌گر شده، این فیلم در زمان مناسب خود به اکران درآمده است. نت‌فلیکس هم در این زمینه از پخش فیلم گرفته تا دوبله فیلم به ۲۰ زبان زنده دنیا کار شاخصی برای فیلم انجام داده است.

«پاچاماما»  روایت پسری است که در دوران اینکاها و مکتشفین اسپانیایی در کوه‌های آند زندگی می‌کند و آرزو دارد روزی «جادوگر» شود.  داستان که در یک روستای کوچک در نزدیکی کوه‌های آند اتفاق می‌افتد بر دو پسر جوان تمرکز دارد که افرادی ماجراجو هستند. از آنجایی که قبلا یک گنج مقدس از روستای آن‌ها دزدیده شده است، این دو تصمیم می‌گیرند که ماموریت ماجراجویانه‌ای را برای بازپس‌گیری این گنج شروع کنند. این دو باید به غرایز خود اعتماد کنند و به خودشان ثابت کنند که افراد شجاعی هستند...

«پاچاماما» که اکران جهانی خود را در فستیوال فیلم‌های انیمیشن در ماه اکتبر گذشته داشته، دارای پیرنگی بومی است که به نوعی بر زندگی امروزه نیز دلالت می‌کند.  ستارگانی چون «الکس هاروچ» و «کالین بیتس» صداپیشگی این فیلم ماجراجویانه را برعهده دارند.

این فیلم دوسویه از طرفی اروپایی‌ها و مهاجران انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی را که زمین را به چشم ثروت و طلا می بینند و مردم منطقه که همین زمین را سزاوار پرستش می‌دانند دو دیدگاه موجود در یک موضوع را نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.