شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

عضو هیأت انتخاب جشنواره توضیح داد؛

تشریح وظایف بخش «منتوریک ایده» جشنواره «کودک آنلاین»

جشنواره «کودک آنلاین»

سینماپرس: عضو هیأت انتخاب و منتور اصلی بخش ایده جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک آنلاین بخشی از وظایف بخش منتوریک ایده این رویداد را توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، حدیث لزرغلامی نویسنده کودک، عضو هیأت انتخاب جشنواره و منتور اصلی بخش ایده درباره وظایف بخش منتورینگ ایده جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک آنلاین گفت: طبقه سوم شتاب‌دهنده کودک‌آنلاین هیجان‌انگیرترین طبقه ممکن است٬ چرا که در اینجا ما از ایده‌های متولد شده نگهداری می‌کنیم. ایده‌ها در این طبقه مثلدانه‌ای هستند که در یک گلدان کاشته شده و این گلدان حالا به دست ما سپرده شده است. در این طبقه ما آب و نور و هرچه که نیاز دارند، به آن‌ها می‌رسانیم. ضمن اینکه در حال حاضر تقریباً همه ایده‌ها سر و شکل خودشان را پیدا کرده وچکش کاری شده‌اند.

لزرغلامی افزود: امروز ایده‌های برتر جشنواره به نقطه‌ای رسیده‌اند که تقریباً چشم‌انداز هرکدامشان کاملاً مشخص است. همه ایده‌ها بعد از اینکه در گروه‌های مختلف چکش‌کاری شدند٬ برای تأیید نهایی به بخش دیگری هم رفته‌اند و تأیید نهایی‌شان را هم گرفته‌اند. این در حالی است که گروه‌های تولید درگیر طراحی کاراکترها، طراحی بک‌گراندهای هر ایده ومنتورهای مارکتینک و بیزینس‌پلن در حال طراحی بخش‌های مارکتینگ ماجرا هستند.

به گفته این نویسنده٬ تیم تولید بعضی از ایده‌ها به دلیل پیگیری و تلاش صاحب ایده زودتر حاضر شد. بعضی از تیم‌ها مثل حضور در مسابقه دو عقب‌تر بودند که خود را رساندند و بعضی‌ها بدشانسی‌هایی آوردند که باعث شد کمی از زمانبندی عقب بمانند اما در کل امیدواریم تا کارشان هرچه سریع‌تر آماده شود.

وی در پایان گفت: کودک‌آنلاین حالا با ۲۰ ایده سرپا روبه رو است و این یک چشم‌انداز فوق‌العاده امیدوار کننده است.حسی که الان در کودک‌آنلاین جریان دارد این است که منتورها مدیر کار هستند و حتی اعضای بقیه گروه‌ها ناخودآگاه با هر ایده‌ای که کلنجار می‌روند انگار دارند با کار خودشان دست و پنجه نرم می‌کنند و این نشان‌دهنده یک هم‌دلی جالب و عجیب است.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب سری کودک‌آنلاین به دبیری سیدجمال هادیان در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.