شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گفته همسر مستندساز پیشکسوت؛

وضعیت جسمانی حمید سهیلی رو به بهبود است

حمید سهیلی

سینماپرس: همسر حمید سهیلی مستندساز پیشکسوت درباره آخرین وضعیت جسمانی او و مراسم نکوداشتی که قرار است برایش برگزار شود، توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، نسرین شکیب همسر حمید سهیلی مظفر مستندساز پیشکسوت درباره آخرین وضعیت همسرش که چندی پیش به دلیل حاد شدن بیماری دیابت پایش از زیر زانو قطع شده است به صبا گفت: خداراشکر حال همسرم خیلی بهتر است و در منزل استراحت می کند.

وی هم چنین درباره نکوداشتی که قرار است از سوی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند برای حمید سهیلی برگزار شود، بیان کرد: بنده از همه دوستان همسرم و انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند و خانه سینما که برای تدارک این مراسم زحمت کشیده اند تشکر می کنم.  

همسر این سینماگر پیشکسوت افزود: هم چنین از محسن استادعلی که بسیار برای این مراسم زحمت کشید و تمام کارها را دنبال کرد نیز تشکر می کنم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدوارم بتوانم همسرم را به مراسم بیاورم که شبی را در جمع دوستان خود سپری کند.

حمید سهیلی یکی از مستندسازان مطرح سینمای ایران در حوزه مستند معماری است که فعالیت خود را از سال ۵۳ و با دستیاری مجموعه های تلویزیونی «آتش بدون دود» و «سفرهای دور و دراز هامی و کامی» آغاز کرد.

سهیلی نزدیک به دو سال و نیم است که در بستر بیماری است و آخرین فیلمش ساخت مستندی با عنوان «قزوین» است.

مراسم نکوداشت حمید سهیلی از سوی انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند سه شنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۸ در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار می شود. در این مراسم گروه سینمایی «هنر و تجربه» نیز از این مستندساز تجلیل می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.