دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

محسن یزدی نوشت:

پیشنهاد متمدنانه کدخدایی، پاسخ قابل تامل خانم سلبریتی

پگاه آهنگرانی در نشست خبری فیلم سینمایی «سارا و آیدا»

سینماپرس: سخنگوی شورای نگهبان، پگاه آهنگرانی، سلبریتی همیشه معترض را کاملا متمدنانه دعوت می کند تا ناظر انتخابات آینده باشد تا شاید بتواند از نزدیک و بدون واسطه پاسخ سوالاتش را درباره انتخابات ۸۸ بگیرد.

به گزارش سینماپرس، سخنگوی شورای نگهبان، پگاه آهنگرانی، سلبریتی همیشه معترض را کاملا متمدنانه دعوت می‌کند تا ناظر انتخابات آینده باشد تا شاید بتواند از نزدیک و بدون واسطه پاسخ سوالاتش را درباره انتخابات ۸۸ بگیرد.

اتفاقی که می‌توانست به تولید یک مستند جذاب و احتمالا روشنگر برای طیفی که شاید هنوز سوالاتی در ذهن شان باقی مانده منجر شود.

اما پاسخ آهنگرانی به این پیشنهاد آن هم در رسانه‌ها، این امکان را فراهم می‌کند تا ما بتوانیم برخی معترضان را بهتر بشناسیم.

خانم آهنگرانی، این فرصت را که برای یک مستندساز جستجوگر حقیقت می‌تواند «بی‌نظیر» تلقی شود را با یک دلیل بی‌مبنا نه تنها رد می‌کند بلکه با تکه پرانی سعی می‌کند موضع قبل خود را علیه سیستم انتخاباتی کشور حفظ کند.

شاید نتیجه آنقدر روشن بوده که او ترجیح داده درباره این موضوع «حیثتی» ریسک نکند.

الان دیگر مشخص است که طیف سیاسی که خانم آهنگرانی جزو آنها محسوب می‌شود به دنبال پاسخ سوالاتشان نیستند. بلکه همان سوالات است که برایشان موضوعیت دارد تا با آن بتوانند انتخابات به انتخابات با افکار عمومی بازی کنند.

با احترام به برخی معترضان که صادقانه در ذهن شان سوال داشته یا دارند اما برخی‌ها کاسبان ۸۸ اند. کاسبانی که حاضرند منافع کشور را فدای منافع مبتذل خود کنند.

*فارس

نظرات

  • ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۶:۳۴
    0 0
    همین که از روحانی حمایت کردی بسه ٬ جز خرابه و ویرانه کردن اقتصاد کاری انجام نداد
  • ۱۳۹۸/۰۳/۱۴ - ۰۶:۳۶
    0 0
    حیرت زده مانده ام چرا اینها که مدافع حقوق خانمها هستند در برابر قتل میترا استاد خفه خون گرفته اند !!!!!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.