یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

از امروز؛

مدیریت پردیس سینمایی آزادی تغییر کرد

آغاز طرح نمایش فیلم‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان در سینما آزادی

سینماپرس: صبح امروز ۱۲ خردادماه سجاد نوروزی جایگزین رضا سعیدی‌پور در پردیس سینمایی سینمایی آزادی شد و مدیریت این سینما را برعهده گرفت.

به گزارش سینماپرس، رضا سعیدی‌پور مدیر سابق سینما آزادی  ضمن تأیید این خبر درباره جایگزینی سجاد نوروزی به جای خود در این سمت به مهر گفت: ما کارهایمان را کرده‌ایم و دیگر نوبت به جوانان رسیده است. من ۱۱ سال مدیرعامل سینما آزادی بودم و نماینده حوزه هنری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آنجا بودم. امروز ۱۲ خردادماه مجمع عمومی پردیس آزادی در دفتر حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و پایان این دوره ۲ ساله ما اعلام و هیات مدیره و مدیرعامل جدید این سینما منصوب شدند که در همین راستا سجاد نوروزی این سمت را برعهده گرفت.

وی با بیان اینکه قرار نیست یک نفر تا ابد مدیرعامل مجموعه‌ای باشد که زیر نظر ۲ نهاد قرار دارد، گفت: سینمایی مثلآزادی دارای ظرفیت‌های بیشتر از این است، آقای نوروزی هم یک جوان با انرژی و سرحال و با تجربه است و وضعیت پردیس آزادی با روی کار آمدن او قطعاً بهتر از حالا می‌شود. ضمن اینکه این مساله باعث رشد پردیس آزادی می‌شود چراکه قرار است پردیس آزادی کارهای بهتر و بالاتری انجام دهد.

سعیدی‌پور توضیح داد: همین جا از مدیران خوب حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تشکر می‌کنم که در این سال‌ها به من اعتماد داشتند، این مجموعه را در اختیارم قرار دادند و با من نهایت همکاری را کردند. من هرکجا باشم قطعاً پردیس آزادی را دوست دارم و برای آن آرزوی بهترین‌ها را دارم.

این سینمادار باسابقه درباره آینده کاری خود در حوزه سینماداری هم عنوان کرد: در حال حاضر با پردیس سینمایی ایرانمال در مقام مشاور کار می‌کنم و قطعاً اگر از من بخواهند که مدیریت آنجا را به عهده بگیرم، قبول می‌کنم چون کار سینما را دوست دارم، این کار عشق من است و به آن عادت کرده‌ام ولی دیگران باید به من پیشنهاد کنند تا ببینم در آینده مشغول به کدام کار می‌شوم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.