یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

رئیس انجمن سینماداران سینما مطرح کرد:

بهره برداری از سالن‌های سینمایی در سال ۹۸

سالن سینما

سینماپرس: محمد قاصد اشرفی آخرین وضعیت سالن سازی سینما و در کشور را اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد قاصد اشرفی سینمادار و رئیس انجمن سینماداران کشور درباره وضعیت سالن سازی در سال ۹۸ به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متقاضی ساخت سالن برای سال ۹۸ تا به این لحظه نداشته ایم، اما پروژه‌های زیادی در سال‌های قبل آغاز و تعداد قابل توجهی از آن‌ها امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سالن سازی در تهران و شهرستان‌ها انجام می‌شود، بیان کرد: خوشبختانه پروسه سالن سازی در تهران و شهرستان‌ها خواهد بود و برخی از شهرستان‌ها که سالن نداشتند از نعمت سینما بهره‌مند خواهند شد.

قاصد اشرفی در خصوص کاهش سهم سه درصدی دفاتر پخش از فروش آثار سینمایی اظهار داشت: سال‌های سال است که این اتفاق رخ می‌دهد، اما به صورت واضح و روشن نبوده است و به تازگی قرار است با اطلاع رسانی پیش برود.

وی ادامه داد: این مسئله باید با توجه به گرانی و تورم و هزینه بالا در تولید، پخش و نمایش، به درستی و کارشناسی دقیق تحلیل و بررسی شود تا متوجه شویم چه سرانجامی خواهد داشت.

قاصد اشرفی گفت: به نظرم برای بررسی این موضوع بهتر است نظرهای دفاتر پخش و هزینه‌های آن‌ها را هم جویا شویم و بعد تصمیم نهایی رابگیریم، به شخصه نمی‌توانم نظر خاصی بدهم و بگویم خوب است یا بد، چون به تازگی اعلام شده و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.