شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

تایید شایعات

خالقان «بازی تاج و تخت» در جستجوی فصلی دیگر در حرفه خود

دیوید بنیاف و دی. بی وایس خالقان «بازی تاج و تخت»

سینماپرس: دیوید بنیاف و دی. بی وایس بعد از ۲۰ سال همکاری با کمپانی مدیریتی خود، به دنبال خانه‌ای دیگر برای ساخت ایده‌های بزرگ خود هستند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، دیوید بنیاف و دی. بی وایس دو سازنده سریال عظیم «بازی تاج و تخت» بعد از سال‌ها راه خود را از کمپانی مدیریتی « Management ۳۶۰» جدا کردند.

مدیر این تشکیلات یعنی گایمون کاسادی فردی بود که سبب آشنایی بنیاف و وایس با جورج آرآرمارتین شد تا مجموعه کتاب‌های «ترانه یخ و آتش» این نویسنده را به ابرسریالی فانتزی به نام «بازی تاج و تخت» تبدیل کنند. در تیتراژ این سریال نام کاسادی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی ذکر شده است.

دیوید بنیاف و دی. بی وایس در بیانیه‌ای در این‌باره گفتند: گایمون برای سال‌های طولانی دوست و شریک خوب ما بود و ما مشتاقیم که به سمت فصلی دیگر در روابط خود حرکت کنیم. چشمان او در تشخیص محتواهای جذاب از قبل هم حساس‌تر و زیرک‌تر شده است و ما انتظار داریم در آینده فیلم و سریال‌های زیادی با هم کار کنیم.

این دو هم اکنون برای عقد قراردادی جامع جهت ساخت مجموعه‌ای از پروژه‌های عظیم در حال مذاکره با کمپانی‌های بزرگی چون دیزنی، کام‌کست، نتفلیکس، دیزنی، آمازون و اپل هستند. آنها همچنین خود را برای آغاز کار روی پروژه سه گانه «جنگ ستارگان» آماده می‌کنند. کمی پیشتر باب ایگر مدیرعامل کمپانی دیزنی در گفتگویی از اکران اولین قسمت این مجموعه در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ خبر داده بود.

قسمت پایانی سریال پرآوازه «بازی تاج و تخت» کمتر از دو هفته پیش روی آنتن رفت. این اپیزود ۹۰ دقیقه‌ای با ثبت رکورد ۱۹,۳ نفر بیننده به پرمخاطب‌ترین قسمت کل این مجموعه و کل تاریخ یک تک‌قسمت در شبکه HBO تبدیل شد.

با این حال پایان‌بندی «بازی تاج و تخت» یک شکاف عمیق میان هواداران این مجموعه پدید آورد و تنها توانست رضایت ۴۹ درصد کاربران پایگاه معتبر «Rotten Tomatoes» را کسب کند. به طور کلی فصل هشتم این سریال آن چنان که باید به مذاق مخاطبان خوش نیامد با کسب امتیاز ۵۲ درصد پایین‌ترین درصد رضایت کل هشت فصل این مجموعه را از آن خود کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.