شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

طی یک هفته؛

استعفای مدیر روباط عمومی سنگلج در پی استعفای اتابک نادری

اتابک نادری و آرین رضایی

سینماپرس: طی یک هفته گذشته «آرین رضایی»، مدیر روابط عمومی تماشاخانه سنگلج و «اتابک نادری»، مدیر تئاتر استان‌های مرکز هنرهای نمایشی از این اداره کل استعفا کردند.

به گزارش سینماپرس، آرین رضایی هنرمند و کارگردان تئاتر که از سال ۹۷ فعالیت خود را به عنوان روابط عمومی تماشاخانه سنگلج آغاز کرده بود، از سمت خود استعفا کرد.

رضائی با انتشار یادداشتی کوتاه از این تماشاخانه دولتی تئاتر خداحافظی کرد: «اگر کرامت انسانی حفظ نشود و اگر امکان گفت و گویی توام با احترام و بسترهای لازم برای تغییرات مثبت فرهنگی و پویایی هنری از سوی مدیران تماشاخانه‌های دولتی تئاتر فراهم نشود و همچنین مدیران ما به جای رشد و توسعه تئاتر و ارتباط بهتر با مخاطب آن در دام سلایق، روابط و منافع شخصی خود بیافتند، آن هنگام شاهد رکود و رخوت عجیبی در تماشاخانه‌های دولتی خواهیم بود.

از سنگلج، که بخش مهمی از تاریخ تئاتر کشور ما به حساب می‌آید و تمام خاطرات نوستالژیک آن بسیار آموختم. برای مدیریت محترم این تماشاخانه و سایر مدیران دولتی تئاتر روزهایی خوب و پر برکت آرزو می‌کنم.»

این در حالی است که اتابک نادری مدیر تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی نیز هفتم خرداد ماه از سمت خود استعفا کرد. نادری نیز در مطلبی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده نوشته است: «روزهای ما در چرخش است و جابه جایی و تحول رسم نیک روزگاران که همه ما خواسته یا ناخواسته باورش داریم. شاید وقت تحول رسیده باشد، شاید وقت جابه جایی باشد و شاید پس از چهار سال همراهی با هنرمندان عزیز تئاتر در استان‌ها لازم است نگاهی دیگر اعلام حضور کند.»

در ارتباط با استعفای این مدیران هنوز از سوی مرکز هنرهای نمایشی پاسخی داده نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.