سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

به بهانه برگزیده شدن پارازیت؛

نمایش فیلم های کارگردان برنده نخل طلا در جشنواره آلمان

فیلم  «پارازیت» کره‌ای در کن رونمایی شد

سینماپرس: جشنواره فیلم مونیخ در کشور آلمان به بهانه برگزیده شدن کارگردان کره جنوبی، کارهای گذشته این کارگردان را نمایش می‌دهد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم مونیخ که از ماه آینده کار خود را آغاز می‌کند، فیلم‌های سابق بونگ جون هو نماینده سینمای کشور کره جنوبی و کارگردان فیلم برگزیده «پارازیت» را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره اعلام کرد که مجموعه‌ای از کارهای بونگ جون هو، از جمله درام جنایی «خاطرات قتل» محصول ۲۰۰۳، «میزبان» محصول سال ۲۰۰۶ و «برف شکن» اوکجا را به نمایش می‌گذارد.

آخرین فیلم بونگ جون هو (پارازیت) اولین فیلم کره‌ای وی در یک دهه اخیر است و قرار است در بخش رقابتی جشنواره فیلم مونیخ نیز شرکت داده شود.

این فیلم باعث شد بونگ جون هو به اولین کارگردان از کشور کره جنوبی تبدیل شود که جایزه نخل طلا را از جشنواره کن دریافت می‌کند. همچنین گفته می‌شود این فیلم به طلسم عدم حضور فیلم‌های کره‌ای در بخش خارجی زبان اسکار پایان خواهد داد و امسال به عنوان نامزد در این بخش حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم مونیخ قصد دارد به همین طریق یعنی نمایش آثار گذشته یک کارگردان، از مدز بروگر کارگردان مستندهای دانمارکی هم تجلیل کند. گفتنی است جشنواره فیلم مونیخ که سی و هفتمین دوره خود را پشت سر می گذارد، از ۲۷ ژوئن (۶ تیر) کار خود را در کشور آلمان آغاز می‌کند و تا ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.