سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

در حاشیه جشنواره کن صورت گرفت؛

فیلم ایرانی «برنده‌ها» با پخش‌کننده آمریکایی قرارداد بست

فیلم برنده‌ها

سینماپرس: فیلم سینمایی «برنده‌ها» به کارگردانی حسن ناظر موفق به عقد قرارداد با یک شرکت پخش فیلم آمریکایی در حاشیه برگزاری بازار فیلم کن شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «برنده‌ها»، ساخته جدید حسن ناظر، که مراحل پس تولید خود را به تازگی به پایان رسانده است، طی دیدار حضوری کارگردان و نماینده تهیه‌کننده این فیلم با یک شرکت پخش‌کننده آمریکایی واقع در لس‌آنجلس، در بازار کن فرانسه و با نمایش نسخه بازبینی فیلم، موفق به عقد پیش قراردادی با قید شرط فروش از طرف نمایندگان فیلم منوط بر اخذ پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

این شرکت پخش فیلم در لس‌آنجلس فیلم قبلی این کارگردان به نام «اتوپیا»  (آرمانشهر) را نیز در سال ۲۰۱۶ میلادی، در بازار امریکن فیلم مارکت خریداری کرده بود.

نسخه مورد نظر  «برنده‌ها» برای دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شده است.

«برنده‌ها» برای شرکت در فستیوال‌های بین‌المللی آماده می‌شود.

رضا ناجی و حسین عابدینی در این فیلم شخصیت حقیقی خود را ایفا می‌کنند، همچنین تهیه کنندگی این فیلم بر عهده محسن مسافرچی است.

در خلاصه داستان «برنده‌ها» آمده است: یک جایزه معتبر بین‌المللی به طور تصادفی به اداره پست محلی گرمسار تحویل داده می‌شود، تصمیم نابجای یکی از کارکنان به واسطه گرفتن عکس با این تندیس پر ارزش سرنوشت جدیدی را برایتندیس رقم میزند، چرا که به دستان کودکی می‌افتد که او نیز عاشق سینماست، تصمیم قاطع این کودک برای رساندن به صاحب اصلی این تندیس نیز مسیر زندگی او را به سمتی می‌کشاند که هویت اصلی یک بازیگر بین‌المللی در محله او نیزبرای وی آشکار می‌شود و این آغاز راهی است برای رساندن این تندیس به صاحب اصلی‌اش.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.