جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

محمدرضا مصباح مطرح کرد:

اولویت نمایش «پیلوت» در تابستان است

 فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت»

سینماپرس: محمدرضا مصباح تهیه کننده سینما از آخرین وضعیت تولید و اکران فیلم هایی که تهیه آنها را برعهده دارد، خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا مصباح تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پیلوت» که ماه گذشته در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در آمد به خبرنگار صبا عنوان کرد: برنامه اکران های خارجی فیلم را پیش رو داریم و پس از آن برای اکران عمومی آن در ایران تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گفته وی، اولویت نمایش «پیلوت» در تابستان است.

وی درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک نیز اذعان کرد: پس از مدت طولانی، فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان رسیده و با اتمام تدوین، مراحل صداگذاری توسط علیرضا علویان در حال انجام است و تا ۱۵روز آینده به پایان می رسد.

مصباح در پایان درباره اکران «برمودا» و «طلاقم بده به خاطر گربه ها» خبر داد: فیلم سینمایی «برمودا» ساخته رهبر قنبری در حال انتظار پروانه نمایش است و «طلاقم بده به خاطر گربه ها» ساخته محمدعلی سجادی نیز در حال مذاکراتی با پخش کننده برای اکران در زمان مناسب است.

فیلم سینمایی «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح ساخته شده و از بازیگران آن می توان به حمیدرضا آذرنگ، بهدخت ولیان، سعیدآقاخانی، بانیپال شومون، گیلدا ویشکی و با حضور پریوش نظریه اشاره کرد.

الناز شاکردوست یکی از بازیگران این فیلم سینمایی بود که در ابتدای شروع فیلمبرداری فیلم در صحنه ای دچار حادثه شد و بهدخت ولیان جایگزین وی شد. همچنین کیومرث پوراحمد نیز در ابتدا تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشت که بعد از مدتی از تهیه‌کنندگی این کار انصراف داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.