سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

فیلمی با موضوع هوشیاری نیروهای اطلاعاتی؛

«بن‌سای» در مرحله پیش‌تولید قرار گرفت

تله‌فیلم «بن‌سای»

سینماپرس: فیلم «بن‌سای» به کارگردانی روح‌الله ظریف به موضوع هوشیاری نیروهای حفاظت اطلاعات در برابر نیروهای معاند خارج از کشور می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، تله‌فیلم «بن‌سای» به کارگردانی روح‌الله ظریف و تهیه‌کنندگی سیدمهدی طباطبایی در مرحله پیش‌تولید و تست گریم قرار دارد. طبق پیش‌بینی‌ها قرار است که این فیلم در مدت ۱۷ روز در تهران فیلمبرداری شود.

«بن‌سای» فیلم قصه جوانی به نام سحر است که در سال‌های گذشته پدرش را در یک عملیات تروریستی از دست داده است. او برای ادامه  تحصیل به خارج از کشور می‌رود و آنجا از طریق فضای مجازی با مردی به نام مهران آشنا می‌شود. سحر پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد و در یکی از مراکز حساس نظامی به خاطر سابقه خانوادگی و پروژه دانشگاهی‌اش مشغول به فعالیت می‌شود. مهران که وابسته به یکی از نیروهای معاند و ضد انقلاب خارج از کشور است، تلاش می‌کند که با طعمه قراردادن سحر و خانواده‌اش، اطلاعاتی محرمانه به دست آورد که با هوشیاری نیروهای حفاظت اطلاعات، نقشه‌های مهران بر ملا می‌شود و ...

بازیگران این فیلم عبارتند از: امیرمحمد زند، مریم خدارحمی، مرتضی کاظمی، مهوش وقاری، حسین عباسی، ریحانه رضی، علیرضا اولیا، ارسیا صنعتی، سعید قربانی، مجید نصیری، میثم نجفی، پژمان نجفی، علی‌اصغر عرشی نیاسر، محمدرضا صالحی‌نژاد، مانلی دری، بهاره بیگی‌زاده، عطیه ترابی و با حضور افتخاری بهرام ابراهیمی.

نویسنده فیلم مهناز نظری‌زاده است و دیگر عوامل این اثر بدین شرح است: مدیر برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: میثم نجفی، مدیر تصویربرداری: اکبر شهبازی، دستیار کارگردان: سعید قربانی و اویس محمدحسنی، تصویربردار: حسین صادقی، مدیر صدابرداری:   جمال دهقان، طراح گریم: فرانک گلنوش، طراح صحنه: حسن علیزاده، مدیر تولید: مجید نصیری، مدیر تدارکات: ماکان قطبی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.