چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

برنده جایزه اسکار؛

اما تامپسون برای بازی در فیلم جدید کمپانی دیزنی مذاکره می کند

اما تامپسون

سینماپرس: اما تامپسون برای ایفای نقش در مقابل اما استون در فیلم جدید «کروئلا» با کمپانی دیزنی مذاکره می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، اما تامپسون بازیگر نامزد پنج دوره و برنده یک جایزه اسکار به دنبال بازگشت به دنیای دیزنی است. تامپسون قرار است در فیلم «کروئلا» که بر اساس داستان فیلم «۱۰۱ سگ خالدار» است در مقابل اما استون به ایفای نقش بپردازد.

نقش دِویل توسط استون بازی خواهد شد و شخصیت منفی انیمیشنی است که در سال ۱۹۶۱ شاهد آن بودیم و گلن کلوز وظیفه ایفای نقش در نسخه ۱۹۹۶ این فیلم را بر عهده داشت.

کریگ گیلسپی کارگردان فیلم «من تونیا هستم»، کارگردانی این فیلم را انجام خواهد داد و مارک پلت به همراه کریستین بور و آندرو گان تهیه کنندگان آن هستند. تونی مک راما نیز به کمک دانا فاکس فیلمنامه را نوشته است.

هنوز مشخص نیست که ساخت «کروئلا» در کجا و چه زمانی آغاز خواهد شد، اما کمپانی دیزنی تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ (۳ دی ۹۹) را برای انتشار آن در نظر گرفته و به نظر می‌رسد مراحل پیش ساخت آن به زودی آغاز شود، همچنین نقشی که قرار است تامپسون آن را ایفا کند اعلام نشده است.

این فیلم اولین حضور اِما تامپسون نقشی در دنیای لایو اکشن دیزنی نیست و او پیش از این در فیلم پرفروش «دیو و دلبر» و همچنین «نجات آقای بکنس» با این کمپانی همکاری داشته است. تامپسون با برنده کمدی خود به نام «آخر شب» و «مردان سیاهپوش» که هردو در تاریخ ۷ ژوئن شروع می‌شوند تابستان پرکاری خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.