چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

ابوالقاسم طالبی خبر داد:

ساخت یک سریال با محوریت مسائل اجتماعی

ابوالقاسم طالبی

سینماپرس: ابوالقاسم طالبی گفت: به یاری خدا با اتمام مراحل نگارش فیلمنامه، پیش تولید جدیدترین سریالم از دیروز آغاز شد و گروه تمام تلاش خود برای تولید اثری مطلوب را انجام خواهد داد.

به گزارش سینماپرس، ابوالقاسم طالبی نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که در حال حاضر وضعیت جسمانی‌ام بسیار خوب است. مدت زیادی از مشکلات قلبم گذشته و بسیار سر حال و خوب هستم.

وی با اشاره به شروع پروژه جدید خود در مقام کارگردان افزود: به یاری خدا با اتمام مراحل نگارش فیلمنامه، پیش تولید جدیدترین سریالم از دیروز آغاز شد و گروه تمام تلاش خود برای تولید اثری مطلوب را انجام خواهد داد.

کارگردان یتیم خانه ایران درباره مضمون این اثر اضافه کرد: این سریال نسبت به آثار پیشین متفاوت بوده و در حال و هوای امروز ساخته شده و به نوعی یک سریال با محوریت مسائل اجتماعی خواهد بود.

طالبی درباره نام جدیدترین اثر خود گفت: در حال حاضر زود است که در مورد نام اثر خبری بدهم، فعلاً این سریال تلویزیونی در مرحله پیش تولید است و هنوز هیچ پیش بینی در خصوص زمان کلید خوردن پروژه وجود ندارد، تنها خبر قطعی این است که نویسندگی و کارگردانی آن را شخصاً بر عهده خواهم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.