سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

اکران فیلم‌ها باید کارشناسی شود؛

انتقاد تهیه کننده معلوم الحال از وضعیت اکران سینماها

جواد نوروز بیگی در نشست خبری فیلم سینمایی«تابستان داغ»

سینماپرس: جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره وضعیت و چیدمان اکران فیلم ها گفت: اکران فیلم‌ها باید کارشناسی شود؛ برخی فیلم‌هایی که الان اکران شده‌اند فروششان حتی به اندازه قبض برق سینماها هم نیست.

به گزارش سینماپرس، جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره وضعیت و چیدمان اکران فیلم ها به ایسنا گفت: به نظر می‌رسد که برای چیدمان ماه رمضان عجله شد. در واقع برای ایام نوروز چیدمان اصلی انجام شده بود اما برای نمایش فیلم‌ها برای دور دوم اکران‌های نوروزی عجله شد تا فیلم‌ها را به هر دلیلی اکران کنند.

اکران فیلم‌ها باید کارشناسی شود؛ برخی فیلم‌هایی که الان اکران شده‌اند فروششان حتی به اندازه قبض برق سینماها هم نیست. بنابراین نمی‌دانم چه اجبار و دلیلی است که این فیلم‌ها روی پرده بروند. بنابراین شاید بهتر بود فیلم‌هایی که برای اکران دوم نوروز در نظر گرفته شده‌اند در این زمان روی پرده می‌رفتند.

برخی فیلم‌هایی مجوز گرفتند که دلیلی برای اکران ندارند و مشخص است فروش نخواهند داشت؛ این یک چیدمان غلط است. از طرف دیگر برای اکران عید فطر حجمی از فیلم‌هایی در جدول نمایش قرار خواهند گرفت که پرمخاطب خواهند بود و احتمالاً باز هم بعد از آن گیشه سینما از فیلم‌های خوب خالی خواهد شد. در نهایت می‌توان گفت این ترکیبی که ایجاد شده برای ماه رمضان یک ضربه به گیشه سینما است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.