سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

مدیرعامل هنرپویا خبر داد؛

«فیلشاه» در بازار کن ۲۰۱۹ نمایش داده می شود

پوستر جدید انیمیشن «فیلشاه»

سینماپرس: «فیلشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن سینمای ایران، جمعه در بازار جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» جمعه ۱۷ می ۲۰۱۹ (۱۷ اردیبهشت) در پردیس سینمایی Palais Cinema شهر کن به نمایش در می‌آید.

حامد جعفری، مدیرعامل هنرپویا و تهیه‌کننده انیمیشن‌ سینمایی «فیلشاه» با اعلام این خبر گفت: «هنرپویا» به عنوان کمپانی سازنده این انیمیشن با نمایش «فیلشاه» در بازار بین‌المللی جشنواره فیلم کن، به تکمیل برنامه‌های توسعه بازار بین المللی محصولات خود می‌پردازد.

وی افزود: هنرپویا با حضور در بازارها و فستیوال‌های بزرگ سینمایی توانسته است، تعاملات خوبی را با پخش کنندگان و حتی تولیدکنندگان فیلم‌های سینمایی و انیمیشن داشته باشد. تاکنون چند قرارداد خارجی برای پخش محصولات سینمایی هنرپویا شامل «شاهزاده روم»، «فیلشاه» و «انقراض» در خارج از مرزهای ایران به امضا رسیده که ان‌شاءالله با نزدیک شدن به موعد اجرای هر یک از این قراردادها، اخبار آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

انیمیشن «فیلشاه» محصول گروه هنرپویا به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که نوروز ۹۷ در سینماهای سراسر کشور اکران شد و با استقبال خانواده‌ها توانست به فروش ۸.۵ میلیارد تومانی دست یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.