دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

عبدالرضا اکبری:

نقش‌ها در محافل خصوصی و بین افراد خاص تقسیم می‌شود

عبدالرضا اکبری

سینماپرس: عبدالرضا اکبری از دلیل کم‌کاری اخیرش می گوید و معتقد است هیچ نظارتی بر نحوه تقسیم نقش‌ها بین بازیگران وجود ندارد.

به گزارش سینماپرس، عبدالرضا اکبری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار صبا درباره کارهای جدید خود گفت: در حال حاضر سر هیچ پروژه‌ای نیستم و مشغول تدریس در دانشگاه هستم.  

وی دلیل کم کاری‌ اخیرش را اینگونه توضیح داد: فیلمنامه نیست و به طور کلی پیشنهادها کم شده است. دو سه مورد کار پیشنهاد شد که فیلمنامه‌ها را خواندم و متاسفانه ضعیف بودند. در نوشتن فیلمنامه‌ها دقت و وسواس به کار نمی رود. شخصیت پردازی‌ها، دیالوگ نویسی‌ها، حتی تیمی که قرار است کار را انجام بدهد خیلی حرفه ای نیستند به همین دلیل ترجیح می دهم بیکار باشم تا اینکه کارهای ضعیف را بازی کنم.  

اکبری نقدی به نحوه پیشنهاد نقش‌ها نیز داشت و گفت: نقش‌ها معمولا در یک سری از محافل خصوصی و بین افراد خاص بدون هیچگونه نظارتی و خیلی ناعادلانه تقسیم می شود و این سوال پیش می آید که چرا یک عده تماما در حال بازی در تله فیلم‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی هستند و بسیاری از بازیگران بیکار هستند.  

بازیگر سریال «آنام» ادامه داد: من و خیلی دیگر از بازیگران عضو انجمن بازیگران هستیم اما پیشنهادهای زیادی به ما نمی شود ولی این روزها مشاهده می شود که یک سری افراد بیشتر بازی می کنند که نه در خانه سینما و نه در دیگر انجمن‌های بازیگری عضو نیستند ولی به دلیل روابطی که دارند و به دلیل اینکه سرمایه گذاری‌ها بیشتر خصوصی و خانوادگی است نقش‌ها را بین خودشان تقسیم می کنند. این‌ها مسایلی هستند که از بحث مدیریتی و نظارتی خارج شده است.  

اکبری در پایان درباره تئاترهای جدید خود توضیح داد: سال گذشته نمایشنامه «زن نیک ایالت سچوان» از برتولت برشت را در تماشاخانه مهر کارگردانی کردم و روی صحنه بردم و اگر سالن نمایش خوبی پیدا کنیم، احتمال دارد این اثر مجدد روی صحنه برود. همچنین مشغول انتخاب نمایشنامه جدیدی هستم که روی صحنه ببرم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.