شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

در ماه مبارک رمضان؛

«یقه هفت» هر شب با موضوع صفات پروردگار روی آنتن شبکه هفت

شبکه آموزش سیما

سینماپرس: «یقه هفت» در ماه مبارک رمضان به طور ویژه و هرشب، مهمان خانه های مردم ایران است.

به گزارش سینماپرس مهرداد تنها تهیه کننده برنامه «یقه هفت» در گفت وگو با فارس گفت: در این شبها، «یقه هفت» با ادامه دادن تقریبی روند قبلی، سعی کرده که با ارائه بخش های جدید، حال و هوای رمضانی به برنامه بدهد. از جمله اینکه در سطح محتوا و انتخاب موضوعات، با پیش بردن این ایده که ما باید سعی کنیم که خودمان را به صفات خالقمان مجهز کنیم، هر شب در کنار موضوع برنامه به یکی از صفات پروردگار که متناسب با آن موضوع است می پردازیم.

وی افزود: رویکرد «یقه هفت» در پرداخت موضوعی در ماه مبارک رمضان، ایجابی است و نه سلبی. مثلا در یک شب که موضوع برنامه یاری نیازمندان است به نام یا غیاث المستغیثین اشاره می کنیم. این نامهای پروردگار از متن دعای جوشن کبیر استخراج شده است.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: در سطح فرم نیز «یقه هفت» تغییراتی دارد. اضافه شدن مهمانان متناسب با موضوع برنامه یکی از این تغییرات است که با گفتگویی کوتاه، از تجربه زندگیش در رابطه با موضوع برنامه می گوید. هم چنین یک کیوسک تلفن عمومی به دکور برنامه اضافه شده که زنگ می خورد و صدای مردم و صحبتهای آنها در رابطه با موضوع برنامه را پخش می کند. ما یک جعبه رمزدار هم در برنامه داریم. رمز این جعبه سه ویژگی اصلی طرح شده در موضوع برنامه است که ما را به نام پروردگار یا شبیه شدن به او می رساند.

تنها در پایان گفت:به طور کلی «یقه هفت» تلاش می کند که در ماه رمضان با داشتن فضایی شاد، صمیمی، مهربانانه و در عین حال آگاهی بخش لحظات پربار و شیرینی را برای بینندگانش ایجاد کند.

برنامه «یقه هفت» در ماه مبارک رمضان، از شنبه تا پنج شنبه، ساعت ۲۱ از شبکه هفت سیما به طور زنده پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.