چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

محمد سرشار

برنامه‌های شبکه پویا در ماه رمضان را تشریح کرد

محمد سرشار

سینماپرس: مدیر شبکه پویا اعلام کرد امسال برنامه‌های ماه رمضانی شبکه پویا، در قیاس با سال‌های گذشته کمی متفاوت است.

به گزارش سینماپرس، شبکه پویا برنامه‌های فراوانی را ویژه کودکان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است. البته برنامه‌های ماه رمضانی شبکه پویا، امسال با سال‌های گذشته کمی متفاوت است.

محمد سرشار مدیر شبکه پویا درباره برنامه‌های این شبکه در ماه رمضان به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سبک زندگی خانواده‌ها در ماه رمضان‌های گذشته با امسال متفاوت است؛ چون بسیاری از کودکان، امسال باید به مدرسه بروند. در سال‌های گذشته، پدر و مادرها می‌توانستند بچه‌ها را تا سحر بیدار نگه دارند که پس از صرف سحری بچه‌ها تا ظهر بخوابند و روزه کمتر به آن‌ها فشار بیاورد.

وی افزود: الان این شرایط نیست و باید طبق روال بچه‌ها به مدرسه بروند. ما هم سعی می‌کنیم بیشترین همراهی را با این سبک زندگی داشته باشیم. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های شبکه پویا تا ساعت ۱۰ شب به پایان می‌رسد. به این شکل که بچه‌ها با «قصه‌های شبانه» و «لالایی‌ها» آماده خواب می‌شوند. از ساعت ۳ صبح برنامه صبحگاهی ما شروع می‌شود و تا پنج صبح ادامه پیدا می‌کند. با توجه به اینکه تفاوت افق در کشور ما حدود ۹۰ دقیقه است، همه کودکان ایرانی می‌توانند این برنامه را مشاهده کنند.

سرشار در پایان اضافه کرد: برنامه «سر سفره خدا» چهار سال تجربه پخش دارد. این برنامه به لطف خدا در سه سال گذشته پر بیننده‌ترین برنامه سحرگاه تلویزیون برای خانواده ها، بزرگسالان و کودکان بوده است. روال برنامه تقریباً مثل سال‌های گذشته است، اما به دلیل پیش تولید بسیار قوی تری که امسال انجام شده، «سر سفره خدا» با یک تجربه غنی‌ دربرابر چشم خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.