چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

مهدی دلخواسته خبر داد؛

آماده‌سازی «باران برای تو می‌بارد» برای حضور در جشنواره ها

فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد»

سینماپرس: مهدی دلخواسته کارگردان و تهیه‌کننده فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» از آخرین مراحل آماده‌سازی این اثر برای حضور در جشنواره‌های فیلم کوتاه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی دلخواسته تهیه‌کننده و کارگردان فیلم کوتاه «باران برای تو می بارد» در گفتگو با مهر با اشاره به این پروژه گفت: نام این فیلم کوتاه از روی یکی از آثار یغما گلرویی گرفته شده است که البته هیچ ارتباطی با این کتاب ندارد و یادآوری می‌کنم اجازه لازم در این زمینه را از یغما گلرویی گرفته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مرحله تدوین این پروژه هنوز به پایان نرسیده، تصور می‌کنم که زمان آن بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نظر گرفته شود.

این هنرمند توضیح داد: این فیلم داستان عشق یک پیرمرد و پیرزن است که این عشق آنقدر عمیق است که پیرمرد بعد از سال‌ها برای عشق خود تلاش می‌کند.

دلخواسته در پایان گفت: فکر می‌کنم «باران برای تو می‌بارد» تا ۲ هفته آینده آماده نمایش می‌شود، البته بخش موسیقی نیز توسط بهزاد عبدی به پایان برسد، این پروژه را برای حضور در جشنواره‌ها آماده می‌کنیم.

کیوان مقدم: مدیر هنری، عسگرپور: مشاور کارگردان، بیژن میرباقری: تدوین، بهزاد عبدی: موسیقی، آرش صادقی فیلمبردار از جمله عوامل این پروژه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.