سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

جنگ شبانه

«مسافر ماه» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو

مسافر ماه

سینماپرس: جنگ شبانه «مسافر ماه» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «مسافر ماه» عنوان جنگ شبانه شبکه دو سیماست که هرشب در ماه مبارک رمضان روانه آنتن می شود. محوریت این برنامه پرداختن به سبک زندگی انسان‌هایی است که پس از عبور از مسیری دشوار به اهداف خود رسیده‌اند و پس از رسیدن به قله‌های موفقیت تلاش کرده‌اند تا در زندگی دیگران نیز به صورتی مثبت موثر باشند که این تاثیرگذاری از مسیر آموزش، اشتغال‌زایی، شرکت در امور خیر و ... می‌گذرد.

این برنامه علاوه بر بهره بردن از گفت‌وگو با مهمانان ذکر شده، اجرای آهنگ‌ها و نواهای متناسب با فضای معنوی رمضان توسط خوانندگان مختلف، کمپین کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان و لرستان و گزارش‌هایی از این مناطق و ... از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

«رنگ خدا» یکی از بخش‌های این برنامه است که به گفت‌وگو با کودکان ۷ تا ۱۰ سال و دریافت‌های صادقانه و شفاف آنها از خالق هستی مربوط می شود. در بخش «قرار خصوصی» بررسی روابط اجتماعی و خانوادگی جوانان مورد توجه قرار دارد. در این بخش با تکیه بر پرسش و پاسخ‌هایی جملات تاثیرگذاری مطرح می‌شود؛ جملاتی که در فرازهایی از ادعیه ماه رمضان وجود دارند اما از کنار آن به سادگی گذشته‌ایم.

همچنین «جهان اطراف من» عنوان یکی دیگر از بخش‌های «مسافر ماه» است که به گفت‌وگو با افرادی که سهم خود را به درستی و به شکلی غیر کلیشه‌ای نسبت به جهان پیرامون شان ادا کرده‌اند، تعلق دارد.

این برنامه به نویسندگی و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و سردبیری و اجرای محسن آزادی کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیماست که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب بعد از بخش خبری ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.