سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

محمد سرافراز توضیح داد:

میرقلی خان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شد

محمد سرافراز

سینماپرس: محمد سرافراز در توضیح ارتباطش با شهرزاد میرقلی‌خان تاکید کرد: از زندگی گذشته‌ ایشان در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.

به گزارش سینماپرس، دفتر محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صداوسیما) در توضیح ارتباطش با شهرزاد میرقلی‌خان، متنی برای فارس ارسال کرده که در ادامه می‌آید:

در مورد اظهار نظرهای اخیر خانم میرقلی خان از من سوال می‌کنند، پاسخ من این است که زندگی شخصی ایشان مربوط به خودشان است و از زندگی گذشته‌اش در حد آنچه در کتابشان نوشته‌اند، مطلع هستم و مواضعی که ایشان در این خصوص و سایر موارد اعلام می‌کنند، ارتباطی به من ندارد.  

ایشان با توصیه وزارت اطلاعات به کار در شبکه press tv مشغول شدند و طی دوران حضور در سازمان خدمات مفیدی ارائه کردند و هیچ مدرکی دال بر ناصالح بودن و جاسوس بودن ایشان نه به رئیس سازمان و نه به رئیس مرکز حراست سازمان ارائه نشد و تمام تلاش من برای احقاق حق بود.  

در ضمن من فردی مستقل هستم و سودای قدرت طلبی که دعوای اصلی سیاستمداران است ندارم و کاندیدای ریاست جمهوری نه از طرف خودم و نه از طرف هیچ جریان سیاسی دیگر نیستم.

شهرزاد میرقلی خان اخیرا مواضع هتاکانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی ابراز کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.