سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

دنیای سینما

بندیکت کامبربچ در فیلم بعدی جین کمپیون بازی می کند

بندیکت کامبربچ

سینماپرس: جین کمپیون کارگردان نامدار نیوزیلندی، فیلم بعدی‌اش را با بازی بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس به عنوان بازیگران فیلم بعدی جین کمپیون که با عنوان «قدرت سگ» و اقتباسی از یک رمان نوشته توماس سَوِیج است، انتخاب شدند.

کمپیون این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم خودش که با اقتباس از این رمان نوشته، می‌سازد. حقوق این فیلم در جشنواره کن امسال عرضه می‌شود.

این فیلم قرار است تا پایان امسال مقدمات تولیدش را شروع کند.

کمپیون گفت نمی‌تواند از فکر کردن به سوژه این فیلم دست بکشد و واقعاً درگیر این موضوع شده است. وی گفت موضوع فیلم ترکیبی از مردانگی، نوستالژی و خیانت است.

وی افزوده است: این اولین باری است که فیلمی با بازی یک مرد در نقش اصلی می‌سازم و برایم هیجان‌انگیز است.

این رمان داستان دو برادر پولدار از مونتانا را روایت می‌کند و کامبربچ در نقش «فیل» یکی از این دو برادر، ظاهر می‌شود. او فوق‌العاده و خشن است، در حالی که جورج برادر دیگر سریع و باشخصیت است. این دو با هم مالکان بزرگ‌ترین مزرعه در دره مونتانا هستند. وقتی جورج مخفیانه با بیوه‌ای از مردم روستایی ازدواج می‌کند فیل عصبانی می‌شود و جنگی بی قید و شرط را برای از بین بردن این زن با استفاده از پسر او شروع می‌کند.

الیزابت ماس در نقش این بیوه بازی خواهد کرد.

جین کمپیون برای فیلمنامه «پیانو» برنده جایزه اسکار شده و اولین کارگردان زنی است که نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرده است. او برای سریال محدود «بالای دریاچه» در سال ۲۰۱۳ جایزه امی هم دریافت کرده و سال ۲۰۱۴ نیز الیزابت ماس جایزه گلدن گلوب را برای بازی در همین سریال برد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.