سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

روی آنتن شبکه مستند؛

بررسی مشکلات و مسائل بلوغ نوجوانان در «به اضافه مستند»

«به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث» به کارگردانی آذر مهرابی در جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه «به اضافه مستند» روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش سینماپرس، بیست و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند»، با پخش و بررسی مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث» به کارگردانی آذر مهرابی از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش مستند، شمین صدری، روان‌شناس و محمد طباطبایی، متخصص روان‌شناس ی مهمان برنامه خواهند بود و با موضوع بلوغ در نوجوانان، نقش والدین و مدرسه در بحران دوران بلوغ و راهکارهای بهبود آن صحبت خواهند کرد. علاوه بر این، محمد تقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند می‌پردازند.

مستند «بلوغ؛ مذکر، مونث»، روایتی کارشناسی و دقیق درباره بلوغ در نوجوانان، مشکلات و دغدغه‌های این دوران سنی است. این مستند ضمن بررسی دقیق موضوع بلوغ، به سراغ روان‌شناسان رفته است تا راه‌حلی برای مشکلات و مسائل این موضوع پیدا کند. همچنین، کارگردان این فیلم، به داخل مدرسه‌ها رفته است و ضمن گفتگو با دانش‌آموزان، نقش والدین و معلمان مدرسه را مورد نقد و بررسی قرار داده است.

مستند ۵۵ دقیقه‌ای «بلوغ؛ مذکر، مونث» که به کارگردانی آذر مهرابی ساخته شده است، برای اولین بار در شبکه مستند و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۹ و جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضائیان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.