دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

از دوشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه؛

«شب‌های برره» روی آنتن تلویزیون می رود

شب های برره

سینماپرس: همزمان با شروع پخش سریال «بزنگاه» از شبکه نسیم، آی‌فیلم هم به پخش یک سریال پرحاشیه دیگر این سال‌های تلویزیون روی آورد.

به گزارش سینماپرس، آی‌فیلم یک شبکه تلویزیونی ایرانی شامل چهار کانال فارسی، عربی، انگلیسی و آی‌فیلم۲ است. این شبکه در هجدهم شهریور ۱۳۸۹ مصادف با عید فطر آغاز به کار کرد. هدف اصلی این شبکه، پخش فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای جهان در تمام طول ساعات شبانه‌روز است؛ آی‌فیلم خیلی شبکه تولیدی نیست و بیشتر مأموریت بازپخش فیلم‌های مورد علاقه و خاطرانگیز مردم را دارد. اما با این تفاسیر تاکنون ۸ نوع برنامه و سریال تلویزیونی را تولید کرده است.

شبکه آی‌فیلم براساس درخواست‌های مردم به بازپخش سریال‌ها می‌رسد و در کنار پخش «شب‌های برره» مهران مدیری از امشب (دوشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه) ساعت ۲۳:۳۰ به آنتن این شبکه می‌رسد قرار است بازپخش سریال‌های کم‌تکرار شده تلویزیون بپردازد. شاید بعد از شروع پخش سریال «بزنگاه» رضا عطاران که از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود پخش این سریال پرحاشیه برای مخاطب تلویزیون جالب توجه باشد.

«شب‌های برره» البته نه به شکل دیگر سریال‌ها بلکه هر شب به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پخش می‌شود و روز بعد ساعت ۷:۳۰ صبح تکرار آن روی آنتن می‌رود. قرار است با رویکرد توجه شبکه به درخواست‌های مردم، بازپخش یکسری سریال دیگر که کمتر این سال‌ها بازپخش آن‌ها را در تلویزیون شاهد بودیم از دریچه آی‌فیلم به مرحله بروز و ظهور برسد.

چندی پیش با حضور ساعد هدایتی و محمد شیری در برنامه زنده تلویزیونی موضوع ساخت «شب‌های برره ۲» مطرح شد که دو گفته متفاوت از دو بازیگر این سریال تلویزیونی را مردم شنیدند. ساعد هدایتی این طور می‌گفت که قرار است تولید فصل دوم این سریال تلویزیونی آغاز شود ولی محمد شیری از منتفی شدن ساخت فصل دوم این سریال خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.