دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

شورای نظارت بر صداوسیما اعلام کرد:

تعطیلی «نود» از اختیارات صداوسیماست

عادل فردوسی پور-برنامه نود

سینماپرس: شورای نظارت بر سازمان صداوسیما: تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.

به گزارش سینماپرس، چهارصد و شصتمین جلسه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما امروز دوشنبه -۱۶ اردیبهشت ماه- با محوریت برنامه هایی نظیر «نود» و تعطیلی آنها برگزار شد.

در این جلسه مرتضی میرباقری معاون سیما درباره برنامه های تلویزیون به ارائه به گزارش به اعضاء شورای نظارت بر سازمان صداوسیما پرداخت که اعضاء و که طبق این جلسه اعلام شد تعطیلی برنامه هایی نظیر «نود» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

در همین رابطه در اطلاعیه شورای نظارت بر سازمان صداوسیما اعلام شد:

شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در جلسه ۴۶۰ روز دوشنبه مورخ ۱۶/۲/۹۸ پس از بررسی بعضی موضوعات مطرح شده پیرامون بعضی از برنامه های صدا و سیما با حضور معاونین سیما و اداری و مالی و منابع انسانی و مدیران مربوطه سازمان صداوسیما تشکیل جلسه داد و تصمیم گرفت:

۱ـ تعطیلی یا تعلیق هر یک از برنامه های صداوسیما از اختیارات سیاستی و اجرایی مدیران ارشد سازمان است.

 ۲ـ شایسته است درمورد برنامه های پرمخاطب رعایت اصول و ضوابط اطلاع رسانی مناسب و فرآیند اقناع افکار عمومی صورت گیرد.

۳ـ شایسته است سازمان صداوسیما ضمن مدیریت صحیح سرمایه های انسانی خود و استفاده مطلوب از تهیه کنندگان و مجریان باسابقه، زمینه حضور استعدادهای نو و جوان را هم فراهم آورد.

۴ـ در تهیه و تولید  برنامه های مشارکتی با ارزش افزوده شایسته است سازمان صداوسیما سعی کند در جذب منابع مالی برای برنامه های خود بر دو اصل شفافیت و پایدار بودن تأکید بیشتری داشته باشد و متناسب با درآمدهای واقعی نسبت به تولید برنامه های مختلف تعهد ایجاد کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.