دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

همزمان با شب اول ماه مبارک رمضان؛

پخش زنده محفل بزرگ قرآنی رهبر معظم انقلاب از شبکه و رادیو قرآن

محفل بزرگ قرآنی مقام معظم رهبری

سینماپرس: در شب اول ماه مبارک رمضان محفل بزرگ انس با قرآن باحضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار و این برنامه به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محفل بزرگ انس با قرآن در شب اول ماه مبارک رمضان باحضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

این محفل همه ساله در روز اول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد اما امسال باتوجه به برنامه‌ریزی قبلی برای این امر در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه برنامه در زمان مقرر و همزمان با شب اول ماه رمضان برگزار خواهد شد.

ساعت شروع برنامه از حدود ۱۷:۳۰ است و برنامه به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش می شود.

در این محفل چند ساعته قاریان، حافظان، گروه‌های برتر مدیحه‌سرایی، ادعیه‌خوانان و ذاکرین اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

تلاوت هادی موحد امین نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، تلاوت قاری نوجوان و ترتیل‌خوانی حافظان قرآن برتر کشور از جمله برنامه‌های ابن محفل باشکوه است.

اجرای مشترک اثر «طه» توسط گروه‌های مدیحه سرایی «سبطین خوزستان»، «معراج قم» و «انوارالهدی قم» از دیگر آیتم‌های این محفل است.

سخنرانی رهبر معظم انقلاب پایان بخش این مراسم است و ایشان در فرمایشات خود چراغ راه و مسیر فعالیت‌های قرآنی یکساله و یا برنامه‌های بلند مدت فعالان قرآنی را بیان و در واقع برنامه‌ریزی فعالیت‌های قرآنی کشور براساس این منویات انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.