دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

در ایام ماه مبارک رمضان؛

«سحوری» با اجرای ساعد باقری روی آنتن شبکه چهار

ماه مبارک رمضان

سینماپرس: ساعد باقری شاعر سرشناس و سراینده سرود ملّی کشورمان از سحر اولین روز ماه رمضان با اجرای زنده «سحوری» به روی آنتن شبکه چهار می رود.

به گزارش سینماپرس، «سحوری» از اولین سحرگاه ماه مبارک رمضان با ساختاری متفاوت و زنده هر شب ساعت ۳ بامداد آغاز و تا بعد از اذان صبح، پخش آن ادامه می‌یابد.

مروری بر نیایش‌های ادبی و معرفتی در نسخ مرجع و در آیینه شعر و ادبیات فارسی، ارمغان امسال شبکه چهار سیما برای روزه داران و سحر خیزان است، که با اجرای ساعد باقری تقدیم مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی می‌شود.

پخش فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، فرازهایی از مناجات حضرت امیرالمومنین (ع) و آواهای مذهبی، اذان صبح، نیایش اذان و نماز صبح از بخش‌های برنامه سحرگاهی «سحوری» است.

 ویژه برنامه «سحوری» شبکه چهار سیما مناسبت‌های مذهبی ماه مبارک رمضان را بسیار ویژه پوشش می‌دهد بطوریکه در روز وفات حضرت خدیجه (س) با طرح بحث نقش زنان در شکل گیری نهضت اسلامی از صدر اسلام تا کنون، درمیلاد امام مجتبی (ع) با طرح بحث گسترش فرهنگ کرامت به همنوع، در لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) با طرح بحث چگونگی شکل گیری فتنه‌های پس از خلافت حضرت از سوی خوارج و معاندین در قالب شعر و داستان می‌پردازد.

«سحوری» در ۳۰ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای محصول گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما است که به تهیه کنندگی امیرقمیشی و محمد تربتی هر سحر در رمضان ساعت سه بامداد به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.