یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما؛

«انتقام‌جویان: پایان بازی» گیشه ۲ میلیارد دلاری را از آن خود کرد

فیلم انتقام جویان

سینماپرس: گیشه فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: پایان بازی» از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از وِرایِتی، فیلم سینمایی «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد و تا همین نقطه به عنوان پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما رسیده است و می‌توان انتظار داشت تا با همین سرعت به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما دست یابد.

«انتقام‌جویان: پایان بازی» از کمپانی‌های «ماروِل» و «دیزنی» در دومین هفته پیش‌تازی با فروش ۱۴۵ میلیون دلاری در آمریکا با قدرت هرچه‌ تمام‌تر حاشیه امن خود را ایجاد کرد.

این فیلم تنها در فروش خانگی خود در آمریکا ۵۱۵ میلیون دلار فروش داشته است.

«انتقام‌جویان» با اختلاف بسیار زیاد در جایگاه نخست باکس‌آفیس آمریکا قرار دارد. فیلم تازه اکران شده کمپانی سونی با عنوان «مزاحم» با فروش تنها ۱۱ میلیون دلاری با فاصله بسیار زیاد از فیلم اول، در جایگاه دوم گیشه آمریکا قرار دارد. «مزاحم» با بازی «دنیس کِید» در روز جمعه با اکران در ۲۲۲۲ سینمای آمریکای شمالی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار کسب کرد. این فیلم به کارگردانی «دئون تیلور» و با فیلم‌نامه‌ای از «دیوید لوئری» ساخته شده است.

«لانگ شات» (نمای دور) با بازی «چارلیز ترون» و «ست روگن» با فروش ۹ میلیون دلاری در جایگاه سوم باکس‌آفیس این هفته آمریکا قرار دارد.

فیلم‌های «آواتار» با فروش ۲ میلیارد و ۷۸۸ میلیون دلار، «تایتانیک» با ۲ میلیارد و ۱۸۷ میلیون دلار، «جنگ ستارگان: نیروی بیداری» با ۲ میلیارد و ۶۸ میلیون دلار و «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» با ۲ میلیارد و ۴۸ میلیون دلار، پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما هستند که از مرز ۲ میلیارد دلار گذشته‌اند.

با این روند فروش فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی»  انتظار می‌رود به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما ماندگار شود.

نظرات

  • Milad ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۱
    0 0
    چرا مسی تو عکسه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.