شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

دومین همکاری با شهرام اسدزاده

حضور نادر فلاح در «گواهی امضاء»

نادر فلاح

سینماپرس: نادر فلاح در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده نقشی متفاوت را ایفا می‌کند.

به گزارش سینماپرس، در فیلم سینمایی «گواهی امضاء»  که به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده که چندی پیش کلید زده شد و امیر آقایی و نسیم ادبی بازیگران اصلی آن هستند، نادر فلاح (غلام) با نقشی متفاوت حضور خواهد داشت. این دومین همکاری نادر فلاح و شهرام اسدزاده بعد از فیلم «طاقباز» است.

«گواهی امضاء» روایت متقاطع و پیچیده‌ای است از یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آن‌ها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خود از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکار خود بدست آورد.

اسامی سایر بازیگران این فیلم به زودی و همزمان با رفتن جلوی دوربین اعلام می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: شهرام اسدزاده، تهیه‌کننده: سید محمد قاضی، مشاور پروژه: سیروس الوند، مجری طرح: موسسه نقطه عطف سینما و تئاتر، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی آشتیانی، صدابردار: محمد صالحی، طراح گریم: دانیال شعاعی، طراح صحنه: حسین مجد، جانشین تولید: فروزان جنیران، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: مصطفی بافرونی، منشی صحنه: شهرزاد مطلق، طراح لباس: سمیرا کشورنژاد، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی نیا، عکس: حسین خدارتی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.