شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

احمد میرعلایی

تهیه‌کننده «موسی(ع)» از بهبودی جمال شورجه خبر داد

جمال شورجه

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال «موسی(ع)» از وضعیت رو به بهبود جمال شورجه خبر داد و گفت: کارگردان «موسی(ع) به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و ادامه مراحل را در منزل سپری خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، احمد میرعلایی تهیه‌کننده سریال حضرت موسی(ع) شب گذشته درباره آخرین وضعیت سلامت «جمال شورجه» کارگردان این سریال گفت: ایشان حدود دو هفته پیش دچار عارضه مغزی در منزل شد و فوری به بیمارستان منتقل و مداوا شدند. الحمدلله ایشان روزبه‌روز حالشان رو به بهبودی است و سطح هوشیاری، تکلم خوب و حواس ایشان خیلی خوب است.

وی که با برنامه تلویزیونی «نقد سینما» گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: تیم پزشکی تشخیص داده‌اند که آقای شورجه چند روزی در بیمارستان تحت مراقبت باشند، سپس به منزل منتقل شوند و بعد هم سر کار بیایند.

تهیه کننده سریال حضرت موسی (ع) با بیان اینکه بدون اظهار نظر کارشناسی نمی توان درباره فرضیه ترور بیولوژیک صحبت کرد، گفت: من فکر می کنم نمی توان بدون نظر کارشناسی دقیق درباره این مسائل صحبت کرد و و فکرنمی کنم جای نگرانی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند حافظ جان حضرت موسی (ع) و همه پیامبران الهی بوده  است، عنوان کرد: خواست پروردگار بر نیرنگ و فریب اهل ستم پیروز است و به امید خدا سریال حضرت موسی (ع) هم به لطف الهی ساخته خواهد شد.

میرعلایی تأکید کرد: پروژه موسی(ع) همچنان با کارگردانی شورجه انجام خواهد شد.

تهیه‌کننده «موسی(ع)» درباره روند ساخت این پروژه تلویزیونی اظهار داشت: این سریال، پیش‌تولید سنگینی برای تهیه لباس‌ها و دکورها دارد و پیش‌بینی می‌کنیم ان‌شاءالله از اوایل زمستان بتوانیم کار را کلید بزنیم.

وی درباره دکور گفت: ساخت دکور را طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زیرساخت‌های حرفه‌ای داشته باشد و بعدها بتواند مورد استفاده سینما و تلویزیون قرار گیرد.

میرعلایی تصریح کرد: در پروژه‌های سنگین نیاز به تیم کنترل پروژه داریم، چیزی که قبلا در سینمای ایران نبوده است، چون این تیم باید اطلاعات کافی در حوزه صنعت داشته باشد و به سینما هم آشنا باشد. تیم کنترل پروژه موسی(ع) نرم‌افزارها را از خارج کشور گرفته و در حال بومی‌سازی است تا مسیر پایانی کار را برنامه‌ریزی کند.

تهیه‌کننده «موسی(ع)» در پایان خاطرنشان کرد: تیم هفت ـ هشت نفره فیلمنامه‌نویسی از جمله سعید بهمن‌پور (فیلمنامه‌نویس «مریم مقدس» که ساکن لندن است) در کنار چندین محقق قرآنی در حال نگارش نهایی و دیالوگ‌نویسی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.