شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

در یک فیلم جنایی

«جِیسون بلوم» و «مارک والبرگ» همبازی می‌شوند

«جِیسون بلوم» و «مارک والبرگ»

سینماپرس: «جِیسون بلوم» و «مارک والبرگ» برای بازی در فیلم «بچه‌های دزدیده شده سارا لارنس» نوشته «اِزرا مارکوس» و «جیمز دی والش» به توافق رسیدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جِیسون بلوم» و «مارک والبرگ» برای بازی در فیلم «بچه‌های دزدیده شده سارا لارنس» نوشته «اِزرا مارکوس» و «جیمز دی والش» به توافق رسیدند.

فیلم در مورد یک پرونده جنایی است که توسط روزنامه نیویورک‌تایمز پیگیری شد که مربوط به سوء استفاده یک شخص متنفذ از چند نوجوان بود.  

ماجرا در مورد چند دختر و پسر نوجوان است که در کالج هنرهای آزاد سارا لارنس مشغول به یادگیری هستند و در این بین درگیر ارتباطی با پدر یکی از همکلاسی‌های خود که آدمی به ظاهر بسیار جذاب است می‌شوند و مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند. بعدها که روزنامه نیویورک‌تایمز پیگیر پرونده این ماجرا می‌شود تمام هنرجویان از آن فرد شاکی می‌شوند و در دادگاه مجرم شناخته می‌شود...

این پروژه که به تهیه‌کنندگی «بلوم‌هاوس» انجام می‌گیرد هنوز مشخص نشده که به صورت فیلم سینمایی بلند یا به صورت سریال تولید خواهد شد.

بلوم هاوس تولید کننده فیلم موفق «بلکککلنزمن» بود که علاوه بر کسب  چندین جایزه معتبر، ۲۵۰ میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشت. آخرین محصول این کمپانی فیلم «Ma» است که در مورد زنی (با بازی اوکتاویا اسپنسر) است که با دبیرستانی‌های سر دوستی باز می‌کند تا انگیزه‌های شوم خود را عملی کند. این فیلم در سی و یکم همین ماه می از طریق کمپانی یونیورسال توزیع و اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.