چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

توسط مرتضی میرباقری صورت گرفت؛

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار» + تصاویر

بازدید معاون سیما از پشت صحنه سریال رمضانی «دل‌دار»

سینماپرس: مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، روز گذشته در محل تصویربرداری سریال رمضانی «دل‌دار» حاضر شد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی به همراه محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، روز گذشته در محل تصویربرداری سریال رمضانی «دل‌دار» حاضر شدند و با عوامل آن دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمانه، برادران محمودی کارگردان‌های مجموعه «دل‌دار» با نمایش منتخبی از سکانس‌های تصویربرداری شده، گزارشی از روند تولید آن را برای حاضران ارائه دادند.

در این دیدار که با حضور بازیگران اصلی این مجموعه از جمله الناز حبیبی، محمدرضا غفاری، علی اوسیوند و مریم بوبانی برگزار شد، دقایقی درباره ساخت سریال‌های مناسبتی، کار با تلویزیون و مجموعه سیمافیلم گفتگو شد.

میرباقری در این مراسم ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به دست اندرکاران این مجموعه تلویزیونی، درباره گرایش مردم به دیدن کارها و مجموعه های داخلی حرف زد و از اهمیت سریال سازی برای مخاطبان گفت.

در پایان این مراسم نیز یک سکانس از سریال با حضور معاون سیما ضبط شد که تشویق میرباقری را در پی داشت.

گفتنی است؛ مجموعه دل‌دار به تهیه کنندگی و کارگردانی برادران محمودی، برای پخش از شبکه دو سیما در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است. این سریال قصه‌ای عاشقانه دارد و فضای آن پیرامون اختلاف‌های طبقاتی در جامعه است. تیتراژ پایانی این سریال را نیز محسن چاوشی خوانده است و همزمان با پخش سریال منتشر خواهد شد.

در این سریال بازیگرانی چون محمدرضا غفاری، الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی و پیمان جعفری به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.