دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

با اجرای زوج نیما کرمی و همسرش

"کلاس درس سبک زندگی" حجت‌الاسلام برمایی برنامه افطار آنتن شبکه یک

شبکه یک سیما

سینماپرس: شبکه یک سیما امسال جنگ شبانه ندارد و برای زمان افطار یک کلاس درس ازدواج و سبک زندگی با حضور یک کارشناس خانواده درنظر گرفته است.

به گزارش سینماپرس، برنامه «دعوت» هر سال جنگ شبانه‌ای بود که در فرهنگسراها و پردیس‌های فرهنگی مختلفی با اجرای زوج نیما کرمی و همسرش روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت. اما امسال شبکه یک سیما برنامه‌ای با رویه‌ای متفاوت در پیش گرفته که با محور سبک زندگی و ازدواج به تولید می‌رساند. این برنامه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه با حضور یک کارشناس مذهبی خانواده به نام حجت‌الاسلام محمد برمایی پخش می‌شود.

به گفته مدیر گروه اجتماعی شبکه یک قرار نیست یک برنامه گفتگومحور و مرسوم تاکشویی مخاطب ببیند بلکه حجت‌الاسلام برمایی که متخصص امور خانواده و سبک زندگی هستند وارد یک کلاس درس می‌شوند و هر شب با یک زوج گفتگو می‌شود اما نه به رسم تلویزیونی بلکه در قالب یک کلاس درس سبک زندگی این اتفاق می‌افتد. حتماً مخاطب با یک ابتکار جدیدی روبرو می‌شود و ملاک این برنامه حضور زوج‌های جوان در برنامه نیست اما درباره ۵ سال اول زندگی افراد بحث می‌شود. چرا که کارشناسان معتقدند زندگی از چهار سال گذشت یک مقدار استحکام و قوام زندگی بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید

«خندوانه» بعد از ماه صفر به آنتن برمی‌گردد/ «قاچ» رامبد جوان در ماه رمضان

همراه با آی‌فیلم در ماه رمضان

ساعت پخش «از یادها رفته» در ماه رمضان اعلام شد + عکس و تیزر

گزارش تسنیم از سریال‌ها و برنامه‌های رمضانی امسال تلویزیون

در «دعوت» ویژه‌برنامه افطار شبکه یک سراغ خانواده شهدای مدافع حرم و زوج‌هایی خواهد رفت که همسرانشان شغل‌های سخت دارند یا ماه‌ها در کنار خانواده‌شان نیستند. یک تیم محتوایی و پژوهش برای شناسایی ۳۰ زوج وارد عمل شده و البته افراد موثر در کنار این زوج‌ها هم به برنامه می‌آیند که باعث شده‌اند زندگی این خانواده‌ها قوام و استحکام پیدا کند. البته به تعبیر مدیر گروه‌ اجتماعی شبکه یک شاید در بین این خانواده‌ها زوج‌های معروف و صاحب‌نام هم حضور داشته باشند ولی محور حضور سلبریتی‌ها نیست. چرا که حضور این اقشار در تلویزیون تکراری شده و کمتر حرف‌های جدیدی از آن‌ها می‌شنویم.

*با توجه به اینکه ایام لیالی‌قدر، روزهای ارتحال حضرت امام(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد و ایام دیدار رهبر معظم انقلاب عموماً جنگ‌های رمضانی روی آنتن نمی‌روند یا برنامه‌های شبانه با تغییر کنداکتور مواجه می‌شود تصمیم بر این شد شبکه یک جنگ شبانه نداشته باشد به جای آن «دعوت» با سبک و سیاق جدید بعد از خبر ساعت ۱۹ تا اذان به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.