یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

یکشنبه 8 اردیبهشت

جشنواره جهانی فیلم فجر زیر ذره بین رادیو تهران

رادیو تهران

سینماپرس: جشنواره جهانی فیلم فجر امشب از شبکه رادیویی تهران در برنامه «نقطه سر شب» با حضور منتقدین سینما نقد و بررسی می شود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «نقطه سرشب» شب‌های یکشنبه در حوزه سینما با آیتمی با عنوان «سینما تهران» تهیه و پخش می‌شود، در این برنامه مهمانانی از سینما و تلویزیون دعوت می شوند و گفتگو پیرامون جدیدترین آثار و تحلیل و بررسی آن و بخش‌هایی از این برنامه است.

مراسم اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با شناخت برگزیدگان در بخش‌های مختلف عصر پنج شنبه ۵ اردیبهشت در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

این دوره از جشنواره با حاشیه‌ها و انتقادهای فراوانی روبرو شده است. تازه‌ترین اتفاق، نمایش فیلمی سیاه برای مهمانان خارجی بود و...که امشب «نقطه سرشب» سینما به نقد و بررسی سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اختصاص یافته است، امیرحسین مکاریانی منتقد سینما و کیوان کثیریان منتقد سینما و روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر از مهمانان برنامه سینما تهران از رادیو تهران خواهند بود.

اسماعیل باستانی تهیه کننده، وحید رونقی گوینده و محمدرضا مقدسیان کارشناس و منتقد این برنامه رادیویی از ساعت ۲۲ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراه شما خوبان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.