یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

دنیای سلبریتی ها

گاف جدید مهناز افشار حاشیه‌ساز شد+عکس

مهناز افشار

سینماپرس: نظر می‌رسد حاشیه‌های این سلبریتیِ ناکام در جشنواره فجر، تمامی ندارد و او همچنان بر اختلاف‌افکنی میان دو ملت ایران و عراق اصرار دارد.

به گزارش سینماپرس، به تازگی یک حساب کاربری جعلی در توییتر با استفاده از تصویر یک روحانی به همراه اسم ساختگی، به سوژه رسانه‌های ضدانقلاب تبدیل شده است.

ماجرا از این قرار است که عناصر ضدانقلاب با ایجاد کردن این حساب با نام جعلی "سید مصطفی حجازی" و قرار دادن تصویر یک روحانی، پیام‌های حساسیت برانگیزی را در راستای اختلاف افکنی میان گروههای مختلف داخلی و حتی میان دو ملت ایران و عراق منتشر کرده است و همزمان کانال‌های ضدانقلاب و بدنام چون آمدنیوز هم آن را پوشش دادند.

اما خیلی زود این این دروغ پردازی ضدانقلاب هم آشکار شد و طلبه مازندرانی که از تصویر او برای این حساب جعلی استفاده شده است، با انتشار ویدئویی، اعلام کرد هیچ حسابی در توییتر ندارد و نام او نیز «سید غفار دریاباری» است. این ویدئو را در ادامه می‌بینید:

اما بار دیگر سلبریتی حاشیه‌ساز که پس از توییت های اختلاف افکن در موضوع ورود امدادگران حشدالشعبی به خوزستان، به شدت مورد اعتراض کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته بود، با استناد به این حساب کاربری جعلی و خبرهای کانال‌های ضدانقلاب، بار دیگر اینگونه به تحریک اذهان و احساسات عمومی اقدام کرده است:

بسیاری از کاربران توییتر ضمن اعتراض و واکنش به مهناز افشار، از طلبه مازندرانی خواسته‌اند تا این اقدام سلبریتی حاشیه‌ساز و همچنین ساخت اکانت جعلی را از مراجع ذیصلاح پیگیری حقوقی کند.
 

به نظر می‌رسد در صورت پیگیری جدی حقوقی این موضوع از سوی این روحانی و حتی ورود مدعی العموم (که این روزها بسیار فعالانه با جرایم رسانه‌ای و مجازی در حال برخورد هستند)، می‌تواند یک بار برای همیشه پرونده این دست حاشیه سازی‌های ناشی از جهل و بی سوادی سلبریتی‌ها را مختومه کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.