شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴

در دو روز اول سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

«به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» پرفروش‌ترین کتاب کانون شد

به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند

سینماپرس: در دو روز اول سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

به گزارش سینماپرس، «به کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» به نویسندگی و تصویرگری مو ویلمز از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو روز اول سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد. این کتاب با ترجمه زهرا احمدی از تولیدات سال ۱۳۹۳ کانون است که بازدیدکنندگان از نمایشگاه در روزهای نخست نمایشگاه، بیش از دیگر کتاب‌های کانون، این اثر را انتخاب و خریداری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در این داستان، راننده‌ اتوبوس می‌رود و از مخاطبش می‌خواهد که اجازه ندهد کبوتر اتوبوس براند! بچه‌ها به عنوان مخاطبان داستان باید در مقابل شگردهای جورواجور کبوتر مقاومت کنند و اجازه ندهند که سوار اتوبوس شود! این داستان علاوه بر جذابیت و گیرایی بالایی که برای کودکان دارد مهارت نه گفتن را هم به آن‌ها می‌آموزد... د.

از این مجموعه سه کتاب دیگر نیز با عنوان‌های «کبوتر باید حمام کند!»، «چرا به جوجه اُردک کلوچه دادند؟» و «نگذار کبوتر تا دیروقت بیدار بماند!» در سال ۱۳۹۶ از سوی کانون منتشر شده است.

در این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های «رژه صدتایی‌ها (مجموعه ۱۰۰ تایی‌ها)» به نویسندگی و تصویرگری ماسایوکی سب و ترجمه رضوان خرمیان، «غازی که نمی‌خواست غاز باشد» به نویسندگی پیتر هوراچک و ترجمه نورا حق‌پرست و «آی قصه قصه‌ قصه‌۲» با گردآوری زهره پریرخ و شراره وظیفه‌شناس از تولیدات کانون نیز در دو روز اول با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو و به ترتیب در رده پرفروش‌ترین‌های بازنشری کانون قرار داشت.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان روز ۱۴ اردیبهشت در بخش‌ کودک و نوجوان، سالن B، راهروی ۴، شماره ۱۲۴ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی امام خمینی تهران(ره) همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.