چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵

توسط دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر

نام اسپانسر جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد

جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی در مصاحبه ای سجاد علیجانی را به عنوان اسپانسر جشنواره ملی معرفی کرد. این در حالی است که پیش از این هیچگاه نامی از این فرد به عنوان اسپانسر جشنواره ملی به میان نیامده بود

به گزارش سینماپرس، در یکسال گذشته نام چندین فرد متمول به عنوان سرمایه گذاران سینمایی در رسانه‌ها مطرح شده است.

اما اخیرا برخی از رسانه‌ها از فردی نام بردند که برخلاف بسیاری از سرمایه‌گذاران سینمایی علاقه زیادی به دیده شدن و حضور در مراسم‌های سینمایی ندارد و فعالیت‌هایش در این زمینه سینما را هم با شرکت‌هایی که در اختیار دارد جلو می‌برد و کمتر جلوی پرده دیده می‌شود.

شنیده ها و گمانه‌های بسیاری درباره میزان سرمایه و ثروت او در رسانه‌ها منتشر شده است اما هیچگاه خبر رسمی درباره‌این فرد منتشر نشده و پیش از این هم هیچ مدیر سینمایی و مقام رسمی هم درباره این سرمایه گذار اظهار نظر نکردند.

اما رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر در مصاحبه امروز خود با «صبح نو» نام اسپانسر جشنواره ملی فیلم فجر را اعلام کرد.

میر کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا سجاد علیجانی جزو اسپانسرهای این جشنواره است گفت: «آقای علیجانی امسال فقط با جشنواره ملی فجر به‌عنوان اسپانسر همکاری داشتند.»

میرکریمی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش‌تر تنها «همراه اول» به عنوان اسپانسر جشنواره سی‌وهفتم اعلام شده بود.

البته میرکریمی خود در نشست خبری این رویداد سینمایی از اعلام نام اسپانسرهای جشنواره جهانی سرباز زد و آن را در راستای خواسته‌های آن اعلام کرد که این با تعجب بسیاری از روزنامه نگاران هم روبرو شد.

حال باید دید واکنش سازمان سینمایی و دبیر جشنواره ملی فجر به مصاحبه اخیر میرکریمی چیست و حتی می‌توان این سوال را مطرح کرد چرا در زمان جشنواره فجر نامی از علیجانی به عنوان اسپانسر جشنواره فجر مطرح نشد؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.