چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

با ارسال نامه ای؛

هیات اسلامی هنرمندان انتخاب سردار جعفری را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی بقیه الله الاعظم تبریک گفت

سردار جعفری

سینماپرس: هیات اسلامی هنرمندان با ارسال نامه ای خطاب به سردار سرلشگر عزیز جعفری انتخاب ایشان را از سوی رهبر معظم انقلاب به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سینماپرس در بخشی از این نامه آمده است: واقعیت تلخ این است که در طول چهل سال گذشته یک استراتژی فرهنگی شفاف و کارآمد نداشته ایم. فقدان این استراتژی و راهبرد است که باعث شده بعد از چهل سال و در آغازین روزهای گام دوم انقلاب، بزرگترین چالش فرهنگی و معرفتی ما با نسل جوان و بخشی از جامعه، اصالت و ارزشمندی حرکت انقلاب اسلامی و رویکردها و مواضع آن باشد.

تخصص ویژه ی کار فرهنگی می طلبد بدون تعارفات رایج و بدون زد و بندهای خانوادگی، جناحی، رفاقتی و شخصی کار را به اهلش سپرد. اهلیت در اینجا نه فقط توان و مهارت کار فرهنگی است بلکه مهمتر و شاید تمام کننده، آن باشد که باور دینی و معرفتی و ایمانی به ارزشهای انقلاب و اسلام در نقطه مطلوب و بلکه عالی باشد.

خوشبختانه تجربه های ذیقیمتی از چهل سال گذشته پیش روی ماست، امید است با درایت و هوشمندی و مراقبتی که مورد تاکید رهبری معظم است توفیقات الهی در گذاشتن سنگ بنای یک حرکت فرهنگی انقلابی و مهاجم و ظلم ستیز و ذاکر الهی را رقم زنید. هنرمندانی که مصداق بارز این آیه از قرآن هستند:

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (آیه ۲۶ سوره شعراء)

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.