سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

در مرحله فینال

محمد اصفهانی به «عصر جدید» پیوست

اجرای محمد اصفهانی در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: مرحله مقدماتی برنامه «عصر جدید» وارد مرحله‌ای تازه شده که یک خواننده و بدلکار به عنوان مدرس جدید این برنامه تلویزیونی انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، مرحله مقدماتی برنامه «عصرجدید» به پایان رسید و وارد مرحله‌ای تازه شد؛ مرحله‌ای حساس که مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری و ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند تا همه چیز، مهیای ضبط قسمت‌های فینال شود. تا به اینجا مجموع راه‌یافتگان به فینال با رای مستقیم هیات داوران و آرای مردمی و دریافت‌کنندگان اعتبارنامه طلایی، جمعی با ۶۹ اجرا را شکل داده‌اند که قرار است فرصتی یک‌هفته‌ای را با آموزش مدرسان جدید طی کنند؛ فرصتی که از دو روز پیش آغاز شده است.

 گروه آموزش‌دهندگانی که تاکنون محمد اصفهانی، خواننده سرشناس پاپ و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی را در جمع خود قطعی می‌بیند. به این دو نفر، اساتید نام‌آشنای دیگری در روزهای آتی اضافه خواهند شد.

‌با تکمیل شدن کادر مربیان و با پایان یافتن فرصت مهارت‌آموزی، هیأت اصلی داوری، فینالیست‌های «عصرجدید» را انتخاب می‌کنند و ضبط دوره نهایی اولین فصل از بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران به تهیه کنندگی احسان علیخانی آغاز خواهد شد.

‌قسمت بیست و پنجم (آخرین قسمت) از فصل مقدماتی این برنامه، یکشنبه آینده ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.