سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

با شعار «صدای کتاب، صدای دانایی»

"رادیو کتاب" آغاز به کار کرد

رادیو کتاب چهارم

سینماپرس: مراسم افتتاح رادیو کتاب با شعار «صدای کتاب، صدای دانایی» در رادیو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم‌مقام رئیس صدا و سیما، حمید شاه‌آبادی معاون صدا و جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی دراستودیو ۲۹ ساختمان رادیو برگزار شد.

رادیو کتاب از یکشنبه، اول اردیبهشت به مناسبت برپایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع حول محور کتاب همچون «گلستانه» و «صدای کتاب» فعالیت خود را آغاز کرد.

هر ساله اردیبهشت ایران با جشن و گردهمایی کتاب و کتاب‌خوانان رنگ دانایی و آگاهی می‌گیرد. امسال نیز همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رادیو همسو و همراه با دوستداران کتاب به انعکاس تلاش یک ساله تولیدکنندگان کتاب می‌پردازد و با برپایی استودیو پخش زنده در محل برگزاری نمایشگاه کتاب در محوطه مصلی تهران، مهم‌ترین رخداد فرهنگی کشور را گزارش می‌کند.

بیشتر بخوانید

مفاخر رادیو به تلویزیون می‌آیند

جشنواره رادیو شروع شد/ معاون صدا: نباید فکر کنیم تکنولوژی، رادیو را از صحنه خارج می کند

به گفته نیلوفر زندیان، مدیر رادیو کتاب این رادیو با ساخت ۱۸ ساعت برنامه تولیدی و ۶ ساعت برنامه زنده در روز مباحث گوناگون حوزه کتاب را با حضور کارشناسان و صاحبان نظر در قالب‌های گوناگون رادیویی رصد، بررسی و تحلیل و تبیین می‌کند. «گلستانه»، «یار مهربان»، «رادیو داستان»، «نسخه خوانی»، «فراهنگ»، «کیمیای کلمات» و ده‌ها برنامه کتاب محور هم به مدت ۱۴ روز ۲۴ ساعته از رادیو کتاب روی موج اف‌ام ردیف ۸۹.۵ پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.