سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

علی رغم تدابیر امنیتی شدید

اپیزود دوم فصل آخر «بازی تاج و تخت» چگونه لو رفت

سریال "بازی تاج و تخت"

سینماپرس: علیرغم تدابیر امنیتی شبکه اچ‌بی‌او برای محافظت از سریال "بازی تاج و تخت"، بار دیگر اپیزود جدید و اطلاعاتی از روند قصه این سریال زودتر از موعد مقرر به بیرون درز پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، رویداد۲۴اپیزود دوم از فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) چند ساعت پیش از موعد مقرر در فضای مجازی منتشر شد.

درحالی که قسمت دوم از فصل پایانی باید رأس ساعت ۲ روز دوشنبه به وقت بریتانیا پخش می‌شد، به لطف سرویس آمازون پرایم آلمان هواداران مشتاق می‌توانند چند ساعتی زودتر حوادث پیش رو در این اپیزود را ببینند. مشترکین این سرویس که به تازگی تماشای قسمت اول (Winterfell) را به پایان رساندند، در عین ناباوری دیدند که قسمت دوم هم بلافاصله پس از آن آماده‌ی پخش است.

 اپیزود یکشنبه شب بر روی شخصیت «جیمی لنیستر» (نیکلای کاستر والدو) و ورودش به «وینترفل» برای اولین بار پس از فصل اول متمرکز است. با توجه به اعمالی همچون هل دادن «برن استارک» (آیزک همپستد-رایت) و کشتن پدر «دنریس تارگرین» که در گذشته از او سر زده، استقبال گرمی از او به عمل نخواهد آمد.

این درحالی بود که چند روز قبل شبکه‌ی فرانسوی OSC City عنوان اپیزود و خلاصه‌ی داستان قسمت دوم را فاش کرده و براین اساس قسمت دوم «ملکه‌ی شایسته» (The Rightful Queen) نام گرفته بود. در ابتدای متن خلاصه‌ی داستان نیز آمده بود: «جان اسنو و دنریس نیروهای خود را پیش از مواجهه با ارتش مردگان گردآوری می‌کنند… خطری وحشتناک تمامی ساکنین جنوب دیوار را تهدید می‌کند.» با این حال، شماری از نشریات در صحت این اطلاعات تردید کردند و نوشتند که همین شبکه دو هفته‌ی قبل عنوان قسمت اول را به اشتباه درج کرده است.

با تمام تدابیر امنیتی شدیدی که شبکه‌ی HBO برای فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» اتخاذ کرده، این دومین بار است که اطلاعاتی از فصل هشتم فاش می‌شود. هفته‌ی گذشته شبکه‌ی اینترنتی DirecTV چند ساعت زودتر از شبکه‌های HBO ایالات متحده و Sky در بریتانیا قسمت اول از فصل پایانی سریال را در دسترس قرار داده بود.

اپیزودهای جدید «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه‌ها حدود ساعت ۷ صبح در دسترس قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.