یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹

نوید محمودی:

دو عاشقانه موازی در قصه «دل دار»

سریال «دلدار»

سینماپرس: نوید محمودی یکی از کارگردانان مجموعه «دل‌دار» از روند تولید این سریال ویژه رمضان و جزییات داستان گفت.

به گزارش سینماپرس، نوید محمودی یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سریال «دل‌دار» درباره این مجموعه که قرار است ماه رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن برود به مهر گفت: «دل دار» یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند مثل ازدواج، شغل و انتخاب‌های نادرست اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: جنبه عاشقانه این سریال مخاطب را با خود همراه می‌کند و اجازه می‌دهد که در بستر این روایت عاشقانه نکات دیگری را هم که دغدغه‌مان است درباره‌اش حرف بزنیم.

محمودی درباره قصه اصلی این سریال توضیح داد: خط اصلی داستان درباره آرش جوان نخبه دانشگاهی است که به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها کرده و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.

دو عاشقانه موازی در قصه «دل دار»

وی اضافه کرد: رونا و آرش با بازی سوگل خلیق و محمدرضا غفاری در بستر قصه با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که به نظرم عاشقانه جوان و جذابی پیش رو داریم. داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال داریم که مربوط به شادی خواهر آرش با بازی الناز حبیبی است که در محل کارش به جوانی (حسام محمودی) علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در این سریال می‌بیند.

محمودی در ادامه درباره رقابتی که بین سریال‌های درام در ماه رمضان رخ می‌دهد، بیان کرد: ما به این بخش ماجرا فکر نمی‌کنیم که همزمان چه سریال‌هایی ساخته می‌شود بلکه به قصه‌ای فکر می‌کنیم که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد و انرژی می‌گذاریم تا به بهترین شکل اجرایش کنیم. به هر حال در هر دوره زمانی نیز درام‌ها و عاشقانه‌ها برای مردم جذاب بوده‌اند و شما نمی‌توانید یک ملودرام و قصه درست پیدا کنید که مخاطب جذبش نشده باشد.

مردم در رمضان قصه‌های دغدغه‌مند دوست دارند

این تهیه‌کننده درباره اینکه امسال هم چون سال گذشته در میان قصه‌های رمضانی داستان کمدی وجود ندارد، تصریح کر: اگر در سبد سریال‌های تلویزیون برای مردم یک کمدی هم وجود می‌داشت شاید جذاب‌تر بود. نوروز امسال هم ۲ کمدی و یک ملودرام داشتیم که هر یک مخاطب خود را داشت. البته به نظرم فضای ماه مبارک رمضان به گونه‌ای است که مردم درگیر قصه‌های اجتماعی با علاقه‌مندی‌ها و دغدغه‌های خودشان می‌شوند و احساس می‌کنم چنین قصه‌هایی را بیشتر می‌پسندند.

وی در ادامه درباره طبقه اجتماعی که در این سریال در نظر گرفته شده هم گفت: شخصیت‌های سریال ما از طبقه متوسط هستند که بخش بزرگی از اجتماع هستند شما این آدم‌ها را روز و شب در کوچه و خیابان می‌بینید. خود ما این طبقه را دیده‌ایم و فهمیده‌ایم که مثلاً نداشتن شغل چقدر می‌تواند یک خانواده را از هم بپاشد و سعی می‌کنیم در این سریال همین اتفاقات را روی کاغذ بیاوریم و به تصویر بکشیم.

فیلمبرداری سریال تا دهه اول رمضان

کارگردان «دل دار» درباره اینکه فیلمبرداری سریال تا چه زمانی طول می‌کشد، اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود ۱۲ یا ۱۳ روز در ماه مبارک رمضان فیلمبرداری داریم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در کمترین روز سریال را به آنتن برسانیم چون هر چقدر کار آماده‌تر باشد و مسایل فنی زودتر انجام شود بهتر است.

وی اضافه کرد: من و آقای (جمشید) محمودی کار را با هم و با دو گروه جلو بردیم و در چند روز گذشته من از کارگردانی فاصله گرفتم و بیشتر کارهای پس تولید را بر عهده گرفتم تا سریال زودتر ساخته شود.

محمودی در پایان گفت: در حال حاضر ۳۰ قسمت از سریال به نوعی فیلمبرداری شده اما در این ۳۰ قسمت سکانس‌هایی باقی مانده که باید به تصویربرداری برسد.

نظرات

  • زهراطرماح ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵
    0 0
    از رو زندگی من ساختنش انگار قصه پیدا کردن یع عشق دوطرفه قدیمی .بدجایی همو پیدا کردیم .کاش من بازیگراین فیلم بودم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.