یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

در سن ۸۱ سالگی

داستین هافمن در یک فیلم اقتباسی بازی می کند

داستین هافمن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷

سینماپرس: بازیگر سرشناس آمریکایی در رم بازیگر تریلری اقتباسی برای کارگردانی ایتالیایی ‌شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، داستین هافمن در رم در تریلری با عنوان «مرد هزارتو» که بر مبنای رمانی از دوناتو کاریسی ساخته می‌شود نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلمبرداری این فیلم شروع شده و دوناتو کاریسی که سال پیش به عنوان بهترین کارگردان نوظهور برنده جایزه دیوید دیدوناتولد ایتالیا شد، فیلم را می‌سازد.

کاریسی جایزه بهترین کارگردان اول را برای فیلم «دختر در مه» دریافت کرد. این کارگردان که نویسنده کتاب‌های پرفروش است، در این فیلم به موضوع ناپدید شدن یک دختر نوجوان در آلپ پرداخته بود. فیلم با فروش ۳.۷ میلیون یورویی روبهرو شد. تونی سرویلو و ژان رنو بازیگران این فیلم بودند.

کاریسی در فیلم دومش بار دیگر در نقش فیلمنامه‌نویس و کارگردان عمل می‌کند و حقوق نمایش فیلم تاکنون به ۲۵ کشور فروخته شده است.

فیلمبرداری این فیلم از ماه مارس شروع شده و و انتظار می‌رود فیلم در ۷ هفته به پایان برسد.

تونی سرویلو بازیگر سرشناس ایتالیایی که چندین جایزه جهانی در کارنامه دارد نیز در این فیلم بازی می‌کند.

این فیلم داستان زنی به نام سامانتا با بازی والنتیتا بِل را روایت می‌کند که در راه مدرسه دزدیده می‌شود. پانزده سال بعد او در بیمارستان است و با این شوک زندگی می‌کند. دکتر گرین سعی دارد به او کمک کند تا او همه چیز را به خاطر بیاورد. در عین حال برونو جنکو یک کارآگاه خصوصی بسیار باهوش سعی دارد در این ماجرا مؤثر باشد.

این فیلم قرار است پاییز امسال در سینماهای ایتالیا روی پرده برود.

داستین هافمن ۸۱ ساله سال ۲۰۱۷ با فیلم «داستان‌های مه‌یروویتس» روی پرده‌های نقره‌ای دیده شد. این فیلم در بخش رقابتی هفتادمین جشنواره فیلم کن نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.