چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

رحمان رضایی

کارگردان سینما از عملکرد شورای پروانه ساخت انتقاد کرد

رحمان رضایی

سینماپرس: رحمان رضایی نسبت به عملکرد شورای پروانه ساخت و وزارت ارشاد در نحوه صدور پروانه ساخت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش سینماپرس، رحمان رضایی تهیه‌کننده و کارگردان سینما، با انتقاد از عملکرد چند ماهه اخیر شورای پروانه ساخت، به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: گویا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور فعالی برای ارزیابی  این موارد ندارد؛ از یک ماه پیش از نوروز شورای صنفی نمایش بی‌رونق بوده و تشکیل نشده است. سه ماه قبل از نوروز درخواست پروانه ساخت فیلم جدیدمان را به شورا ارائه دادیم؛ یک ماه از عید گذشته اما هنوز خبری از پروانه ساخت نیست!

وی افزود: زمانی که درخواست ساخت فیلم را دادیم، به ما گفتند یک هفته‌ای پروانه ساخت صادر می‌شود؛ اما کماکان پس از گذشت چند ماه بلاتکلیف است. اگر فیلمنامه ما پذیرفته نشده، اعلام کنند و اگر صلاحیت دریافت پروانه ساخت را دارد پس چرا اینقدر ما را منتظر می‌گذارند!؟

این کارگردان بیان کرد: این‌ها بر چه مبنا و اساسی به کار ما لطمه زده اند. جواب خسارت‌های ما را چه فرد یا ارگانی می‌دهد؛ ما فصل تولید، سرمایه‌گذاری و انتخاب بازیگر را از دست دادیم. آیا این کمک وزارت ارشاد به جماعت فیلمساز است!؟

رضایی اظهار کرد: ما اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نخواهیم، باید چه کسی را ببینیم؟ باید از دست این جماعت چه کار کنیم؟ اگر سواد این کار را ندارند، کنار بروند و اگر بلد هستند، کار را انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.