چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

تحصیل کودکان مهاجر موضوع یک مستند شد

مستند «شاید که آینده از آن ما» مستندی درباره مشکلات مهاجران افغان

مستند «شاید که آینده از آن ما»

سینماپرس: مستند «شاید که آینده از آن ما» مستندی درباره مشکلات مهاجران افغان برای ادامه تحصیل در ایران است.

 به گزارش سینماپرس، مستند «شاید که آینده از آن ما» به ماجرای تحصیل کودکان مهاجر افغانستانی در ایران می‌پردازد و گوشه‌ای از مشکلات آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

در این مستند یک مدیر مدرسه که خود از مهاجرین افغانستانی است و در ایران تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده، تلاش می‌کند تا مشکلات و موانع مدرسه‌ای را که برای تحصیل کودکان مهاجر راه اندازی کرده، مرتفع کند.

 مرحله تحقیق و پژوهش این فیلم مستند حدود ٧ ماه طول کشیده است. عوامل ساخت آن در طول فیلمبرداری به خاطر شرایط خاص این مدرسه که قبلا بارها پلمپ شده بود، مجبور بودند زودتر فیلمبرداری را انجام دهند.  به همین دلیل حدود ٢٨ جلسه فیلمبرداری در طول سه ماه انجام شده است.

گفتنی است؛ این مستند که مدت زمان ٦٠ دقیقه ای دارد، محصول شبکه مستند سیما است که به زودی مراحل پخش بین الملل آن جهت حضور در جشنواره‌های مختلف انجام می‌پذیرد.

عوامل این مستند عبارتند از:

تهیه‌کننده و کارگردان: جابر مطهری زاده، فیلمبردار: مرتضی صالح نژاد، صدابردار: احمد امیر محمدی، تدوین: محمد سجاد مطهری زاده، صداگذار: حسین قورچیان، رنگ آمیری تصاویر: سامان مجد وفایی، مدیر تولید: مرصاد مطهری زاده، تهیه شده در شبکه مستند سیما.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.