چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

انتشار تصاویری از یک فیلم در فضای مجازی

درخواست برادران روسو از طرفداران فیلم «انتقام جویان»

فیلم انتقام جویان

سینماپرس: کارگردان فیلم‌های سینمایی انتقام جویان، جنگ ابدیت و پایان بازی با انتشار یک نامه از هواداران درخواست جالبی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، طی روزهای گذشته حجم بسیار زیادی از کلیپ ها، ویدئوهای کوتاه و تصاویری از فیلم جدید «انتقام جویان؛ پایان بازی» به صورت رسمی و غیر رسمی در فضای مجازی منتشر شد و کارگردان‌های این فیلم سینمایی به این موضوع واکنش نشان دادند. طبق گفته‌ها در مجموع پنج دقیقه از این فیلم به صورت پراکنده در فضای مجازی دست به دست شده است.

برادران روسو، کارگردانان این فیلم سینمایی نیز در پی انتشار این ویدئوها طی یک نامه از طرفداران فیلم «انتقام جویان» درخواست کردند که وقتی این فیلم را در هفته‌های آتی دیدند، خط داستان و پایان این فیلم را لو ندهند تا لذت اصلی فیلم، برای کسانی که اولین بار آن را می بینند حفظ شود. آن‌ها معتقدند که لو رفتن فیلم در فروش گیشه آن که بسیار حیاتی است و چندین رکورد را جابه‌جا خواهد کرد، تاثیر می‌گذارد.

این فیلم محصول مشترک دیزنی و مارول است که در ۲۶ آوریل (۶اردیبهشت) اکران خواهد شد و پیش بینی می شود، رقمی حدود ۲۰۰ تا ۲۶۰ میلیون دلار تنها در سه روز ابتدایی فروش داشته باشد. این فیلم طی یک هفته پنج برابر سری قبلی خود یعنی «جنگ ابدیت» و دو برابر فیلم «آکوامن» در همان مدت زمان فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.