سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

فیلم «کفرناحوم»

نماینده لبنانی اسکار در چین اکران می‌شود

فیلم «کفرناحوم»

سینماپرس: فیلم «کفرناحوم» ساخته کارگردان زن لبنانی «نادین لَبَکی» در سراسر چین اکران می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  فیلم «کفرناحوم» ساخته کارگردان زن لبنانی «نادین لَبَکی» توسط کمپانی «علی‌بابا» در سراسر چین اکران می‌شود. سال گذشته فیلم «سارقان فروشگاه» توسط همین کمپانی در چین اکران شد و ۱۴ میلیون دلار در گیشه فروخت.

«لَبَکی» کارش را با هنرپیشگی آغاز کرد و بعدا به کارگردانی روی آورد که در این زمینه هم موفق شد. سال گذشته همین فیلم «کفرناحوم» ساخته او توانست جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره کن را به خود اختصاص دهد.

تاریخ انتشار این فیلم در کشور چین ۲۹ آوریل اعلام شده که توسط «راود پیکچرز» توزیع‌کننده و کمپانی بزرگ چینی «علی‌بابا» برای خدمات بلیت فروشی و بازاریاب دیجیتالی «تائوپیائوپیائو» پشتیبانی می‌شود. «راود پیکچرز» سال گذشته و در خلال جشنواره فیلم کن حقوق اکران این فیلم در کشور چین را بدست آورد.

لبکی دیشب در جشنواره بین‌المللی فیلم پکن، تاریخ اکران فیلم «کفرناحوم» در چین را اعلام کرد.

فیلم‌های «کفرناحوم» و «سارقان فروشگاه» سال گذشته در نود و یکمین مراسم اسکار در بخش بهترین فیلم زبان خارجی نامزد شدند اما جایزه این بخش به فیلم «رُما» به کارگردانی «آلفونسو کوارون» رسید. «کفرناحوم» در اکران محدودی که از سوی کمپانی «سونی کلاسیک» در سینماهای آمریکای شمالی داشت، توانست یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.