سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی

دستور معاون امور استان‌های صدا و سیما برای گرامیداشت روز ارتش در مراکز استانی

علی دارابی

سینماپرس: علی دارابی دستور ویژه‌ای را به مراکز استانی برای گرامیداشت باشکوه روز ارتش جمهوری اسلامی صادر کرد.

به گزارش سینماپرس، به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی  مجموعه دستورالعمل‌های ابلاغی در ارتباط با گرامیداشت باشکوه این روز را صادر کرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه ۲۹ فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده است اظهار کرد: ارتش نجیب، باشرافت، غیور و حافظ امنیت و مرزهای کشور است که در دوران دفاع مقدس خوش درخشید و امروز در عرصه امدادرسانی به سیل‌زدگان در مناطق درگیر همراه مردم و مددکار آنان است.

وی افزود: وحدت نیروهای مسلح، برجسته‌سازی نقش ارتش در عرصه‌های مختلف دوران بعد از انقلاب، معرفی شهیدان شاخص ارتش همچون صیادشیرازی، بابایی، ستاری و ... از جمله اقدامات مهمی است که مراکز استانی صدا و سیما باید مورد توجه قرار دهند.

دارابی با بیان اینکه مصاحبه و گفتگو با فرماندهان ارتش باید در اولویت کاری برنامه‌سازان استانی قرار بگیرد تصریح کرد: پخش مستند و گزارش‌های مرتبط با اقدامات ارتش و پخش زنده مراسم رژه در استان‌ها، از دیگر اقدامات مورد انتظار مراکز است که باید از سوی همکاران سخت‌کوش در صدا و سیمای مراکز مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.